Molle179 Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Vad vill ni se i super smash bros brawl. Skriv till exempel vilka banor,gubbar,items och spellägen ni vill se. Jag vill se alla banorna,gubbarna och items från tidigare spel. Jag vill gärna även ha ett bra storymode. Vad vill ni se i ssbb? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Ganondorfs grisform är ju bara ett måste. Link borde ha en transformation till varg, Zelda kunde ju bli Sheik i SSBM, så varför inte Link>Varg i SSBB? Alla kloner ska tas bort eller få nya movesets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Jag hoppas på många karaktärer. Hittills har man ju sett bara runt 10 st. Och som Szellerie sa, se till att det inte finns en massa karaktärer som slåss nästan precis likadant som andra. Sen kan man ju också hoppas på att man får se Sonic i spelet. I övrigt så tycker jag att dom ska ha ett Stamina Mode där man kan ställa in HP själv (inte som i SSBM när det alltid är 150) och ett Metal Mode (det var verkligen nåt jag saknade i SSBM). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 vet ni om de kommer ha kvar alla gubbar från ssbm?jag vill också ha som szellerie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Vad jag har hört så kommer dem inte ha kvar alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 (redigerat) Dom som åker ut har jag för mig va Ice climbers och Mr.Game and watch :( .3 splitter nya som e med e Windwaker link,Bowser jr och Ridley. :D. Sonic,Dark samus,nån ny pokemon,vargen som Link blir,hoppas jag kommer med. Redigerat 2 Maj 2007 av LillBowser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Dom som åker ut har jag för mig va Ice climbers och Mr.Game and watch :( .3 splitter nya som e med e Windwaker link,Bowser jr och Ridley. :D. Sonic,Dark samus,nån ny pokemon,vargen som Link blir,hoppas jag kommer med. windwaker link, minibowser och ridley ska inte med tror jag kanske 40% det jag vill ha är som sak är pokébollen fast med mer pokemon man kan kasta ut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dousch Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 sonic, wind waker link, vuxna link blir till varg, lite sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 jag vill se ett minigun Item Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Mja, skulle vilja se Mega man, någon av Belmontarna (helst Simon Belmont) och Bomberman. Det skulle finnas en bana, som var en liten del av första banan på Castlevania till NES, och i bakgrunden skulle Vampire killer spelas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Banjo-Kazooie/Tooie saker hade vart lite kul...typ Mumbo skjuter magibollar med sin stav(klassiskt va?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Megaman blir svårt, då det inte är Nintendo som äger rättigheterna till honom. Men, det finns ju en liten chans. En anna sak som jag gärna skulle vilja se är ett riktigt bra online-stöd. Det skulle var med spelet; att man skulle kunna köra över internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.