Hoppa till innehåll

Vad Vill Ni Se I Super Smash Bros Brawl


Molle179
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Szellerie

Ganondorfs grisform är ju bara ett måste. Link borde ha en transformation till varg, Zelda kunde ju bli Sheik i SSBM, så varför inte Link>Varg i SSBB? Alla kloner ska tas bort eller få nya movesets.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hoppas på många karaktärer. Hittills har man ju sett bara runt 10 st. Och som Szellerie sa, se till att det inte finns en massa karaktärer som slåss nästan precis likadant som andra. Sen kan man ju också hoppas på att man får se Sonic i spelet. I övrigt så tycker jag att dom ska ha ett Stamina Mode där man kan ställa in HP själv (inte som i SSBM när det alltid är 150) och ett Metal Mode (det var verkligen nåt jag saknade i SSBM).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Dom som åker ut har jag för mig va Ice climbers och Mr.Game and watch :( .3 splitter nya som e med e Windwaker link,Bowser jr och Ridley. :D.

Sonic,Dark samus,nån ny pokemon,vargen som Link blir,hoppas jag kommer med.

Redigerat av LillBowser
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom som åker ut har jag för mig va Ice climbers och Mr.Game and watch :( .3 splitter nya som e med e Windwaker link,Bowser jr och Ridley. :D.

Sonic,Dark samus,nån ny pokemon,vargen som Link blir,hoppas jag kommer med.

 

 

windwaker link, minibowser och ridley ska inte med tror jag kanske 40% det jag vill ha är som sak är pokébollen fast med mer pokemon man kan kasta ut :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Megaman blir svårt, då det inte är Nintendo som äger rättigheterna till honom. Men, det finns ju en liten chans.

 

En anna sak som jag gärna skulle vilja se är ett riktigt bra online-stöd. Det skulle var med spelet; att man skulle kunna köra över internet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...