Hoppa till innehåll

Warrior Vs Rogue

Gäst Xarph

Rekommendera inlägg

Svensk och frisk som jag är skulle jag valt warrior av den enkla anledningen att världen behöver tanx. Om jag skulle vilja vara DPS:are i PvE skulle jag rollat mage istället för rogue. Och i pvp ööööööööööööööh.. Ok. Stealth är lite häftigt.

Warrior > Rogue

aop det haru rätt i! :rambo:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

Rogue är roligast och också bäst i PvP.

Men om du är en sån som kör instances nästan hela tiden så var warrior, du får grupp direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WARRIOR lätt , äger allt i pvp förutom shadowpriest , och båda dör vs warlock Imo...

Spellreflect FTW , btw specca prot på lvl 70...lvl 40 + levlar du fortfarande..

Rogues e bara nästy mot warriors , dom fattar alldrig att dom inte FÅR Stunna en arms warrior för dom har Second wind , 2 x second wind = 1.6k hp heal~..

+ warrior tar rogue ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rogue e f*n as bra i pvp

ja ägde en 60 warrior med min 56 rogue fick bara 30% skada

du måste ha haft riktigt j*vla tur , jag ägde en rogue på 3 slag (victory rush , bloodthirst & exceute , critt på alla 3 slag xD) , rogues fattar inte att de går inte att stunna warriors om dom är ARMS , man får inte stunna dom för dom får second wind , second wind ger typ 1k hp per stun...

Rogues dodgar ofta , warrior gör overpower.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

WARRIOR lätt , äger allt i pvp förutom shadowpriest..

Spellreflect FTW , btw specca prot på lvl 70...lvl 40 + levlar du fortfarande..

.... va?

specca.. prot på 70.. ja om han blir en MT.. lvl 40.. specca Fury..

Eftersom både rogue och warrior är en oändlig frustration att levla så dämpa det me Fury + Max First Aid..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rogue är klart mycket bättre i PvP och om du är inriktad i att köra PvP och Dpsa mycket så välj rogue. Om du är inriktad på att köra instancer / grinda mycket välj Warrior. Redigerat av Inside
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rogue är inte direkt "bättre i PvP" Beror mest på speccen.. Dock har inte Rogue så många roller som Warrior's har ( MT, OT, DPS )

Själv tycker jag att Rogues är extremt sega när man når 70.. Slutade på min rogue för att lira på en Paladin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Rogues är faktist inte så mycket gear baserade på PvP. Vill man va en bra PvP rogue så måste man va bra skillad, annars är det ute för en! Men cloak of shadow kan va irriterande mot casters, men man behöver bara springa bort :) Ta en kopp kaffe eller något tills cloak of shadow går över B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...