Gäst trunks_ Skrivet 8 April 2007 Rapport Skrivet 8 April 2007 köpt en dator , inte så viktigt berätta om den , intel pentium !!!, 20gb hdd, 120 något mb ram,8 mb grafik xD När jag startar den står det "CRITICAL LOW BATTARY ERROR" måste den ladda??? eller är det något fel med bataritet? den är begagnad och funakde perfect hos min kompis som jag köpt av i småland. Citera
Boiuthh Skrivet 8 April 2007 Rapport Skrivet 8 April 2007 Om du inte har testat att ladda den så skulle jag rekommendera att du gör det Citera
Gäst trunks_ Skrivet 8 April 2007 Rapport Skrivet 8 April 2007 har satt på den.. asså hade den på innan ... utan batariet .. efter 3 min så tängdes den .. nu när jag startar så står det så dära , Critical low-batary error och sås stängs den av :( hur länge kommer den ladda ca?? *och det lysser inte någonting på datorn .. typ att den laddar .. den e helt släkt ... :/ Citera
Boiuthh Skrivet 8 April 2007 Rapport Skrivet 8 April 2007 Är inget proffs på gamla ibm-laptops men låt den ladda över natten. Det borde räcka gott och väl. Citera
Gäst trunks_ Skrivet 8 April 2007 Rapport Skrivet 8 April 2007 men är orolig fortfarande.. tat bort sladden 20 gånger nu .. och det lysser inte grönt eller så .. liksom att den laddar,, Citera
Gäst Bisuta Skrivet 9 April 2007 Rapport Skrivet 9 April 2007 Ta den dit du köpte den och kolla om det är fel på sladden. Själv har jag sladden i hela tiden :) Citera
Katt Skrivet 9 April 2007 Rapport Skrivet 9 April 2007 (redigerat) Lampan är kanske trasig. Prova med att ladda ur batteriet. Gå in på Egenskaper å sen på Energialternativ. Välj Alldrig på alltihop. Tryck sen på fliken Larm och kryssa av båda rutorna. Ta sen ut sladden och vänta tills datorn dör. Ladda sen upp den över typ en natt och prova igen. Tänk på att ändra tillbaka alla Energialternativ, om det fungerar. Redigerat 9 April 2007 av CheatCat Citera
Hajen Skrivet 9 April 2007 Rapport Skrivet 9 April 2007 Men ha batteriet i och sätt i sladen i datorn, sätt på datorn och spela sönder den är det så svårt? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.