trinitron Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Vilka/vilket program behöver man för att göra en skärmsläckare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 inget det e bara gå inpå paint rita några bilder spara dom i mina bilder sen går du in på kontrollpanelen bildskärm o sen skärmsläckare sen går du in på det man kan välja tryck på bildspel för mina bilder :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Jag har ett program! Active media eclipse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Var får man det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 kanske ladda ner?? eller, vad säger ni.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Du kan söka här på skärmsläckare för mer information...kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 kanske ladda ner?? eller, vad säger ni.... Download Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 inget det e bara gå inpå paint rita några bilder spara dom i mina bilder sen går du in på kontrollpanelen bildskärm o sen skärmsläckare sen går du in på det man kan välja tryck på bildspel för mina bilder :) Det räcker så! Man behöver inga sketna program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 onödigt med skärmsläckare. stäng av skärmen när du inte sitter där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 håller med, annars kan man ju döpa filerna med ändelsen SRC, tror det var det iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 måla ett par bilder på paint och gå sedan in på kontrollpanelen/skärmsläckare ele var det e nånstans och välj den bild du gjort där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.