Gäst Bisuta Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Här kan vi diskutera den kommande konsolen Xbox 360 Elite, tyvärr är det ju inte bestämt om den kommer till Europa än. http://www.fuska.se/nyheter/xbox_360_elite-s773.html http://gamereactor.se/nyheter/10122/Xbox+3...lite+officiell/ Själv tror jag att den kommer bli bra och om den kommer till Europa kommer jag sälja min gamla 360 och köpa en Elite istället :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 det är ju bra med 120gb hårdisk, men dom borde lägga in blu-ray spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 det är ju bra med 120gb hårdisk, men dom borde lägga in blu-ray spelare. Exakt det tycker jag också! Om dem gjorde det skulle nog fler välja Elite istället för PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreas123 Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Pwhahhahhah (dog nästan) Blu-ray är ett märke av SONY och Xbox är från MICROSOFT, toppkonkurenter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andi92 Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 jag tror att 360 elite kommer att sälja bäst av allt på marknaden med tanke på det låga priset :cool: , om man jämför med ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Men asså det spelar ingen roll. Blu-Ray kommer att slå ut DvD och HD-DvD så att det kommer nog bli blu-ray på microsoft maskiner sen senare iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Precis. Och med tanke på att blu-ray spelaren i ps3 är BILLIG kommer nog inte elite vara spec billig med en BR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Ska nog köpa den om den kommer hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Köper inte eftersom jag redan har ett 360 och om jag vill ha ett svart 360 så finns det ju plates och en större hårddisk behöver jag inte än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 lol håller med dig..man kan ju ändå spela samma spel lixom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Precis. Och med tanke på att blu-ray spelaren i ps3 är BILLIG kommer nog inte elite vara spec billig med en BR vaddå det är inte så stor skillnad på blu-ray och hd-dvd som alla säger, jag tror hd-dvd kommer "vinna" eftersom den är så mkt billigare. anyway, nån som vet när den släpps? tänkte kanske importera en... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Alla nya format är skitdyra. Blu ray kommer att sänkas i pris i framtiden. Och jag tror inte x-box kommer sälja så väldigt mycket mer för att dom släpper elite och om x-box skulle skaffa bluray så skulle den ju stiga i priset med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.