Filiandor Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 jo men det finns ju 2 billigare alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 synd att klaga men varför gör do nya hela tiden gör ett Xbox 360 det är min tanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 För att slippa sänka priset eller ha en annan maskin som kostar lika mycket/mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 (redigerat) jag tror att konsollen kanske inte kommer sälja så jättemkt men hårdisken kommer nog sälja som f*n nu när videomarketplace finns men det är ju bra med hdmi-stöd, och den är ju jävligt mkt snyggare när den är svart Redigerat 26 April 2007 av Bellic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FenderBender Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Fucking, fuck!..Palla köpa ett elite ändå asså....jovisst..man kanske får 120g hårddisk men ändå..va f*n ska de va bra för...onödigt...enligt mig...man kan ju ändå spela samma fucking spel..... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 (redigerat) om man laddar ner demos , filmer och allt annat man kommer kunna göra med marketplace så e d inte så j*vla onödigt med en större hårddisk. och hdmi-stöd tkr jag inte heller är så fucking dumt <_< Redigerat 2 Maj 2007 av Bellic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.