Gäst Szellerie Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Håller med, fler alternativ. Skulle tagi finska om det fanns :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Jag har läst Tyska i högstadiet men ska lästa spanska på gymnasiet. Jag har alltid velat läsa Spanska men min skola hade bara tyska och franska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Jag tycker det är bra med dom språken. Tyska är Scheisse lätt. scheisse=sk*t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Jag tycker att franskan är ganska svår, men lite kul i längden. Skönt att man ibläand får kolla på film för att lära sig språket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Brukar somna på franskan :zzz: Orka det när ja vet att ja ska börja på spanska nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.