Gäst Bisuta Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Borde man inte kunna göra olika quizar flera gånger fast bara det att resultatet registreras första gången? Visst, det skulle kunna förekomma fusk men det skulle iaf vara kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Låter väl inte helt fel det där. Typ om man verkligen ville göra quizen igen för att ta reda på det rätta svaret på en fråga man tidigare svarat fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Det verkar som en väldigt bra idè, tycker att det ska inskaffas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Om man försöker göra en quiz man redan gjort står det ju att "tiden inte gått ut än" eller åt sånt. Jag fattar inte det riktigt för det verkar som man måste vänta flera månader för att få göra en quiz igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Det borde stå efteråt vad det rätta svaret va när man svarade fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Razec: Det tycker jag också! Men sen kanske det skulle vara roligare att göra quizen igen och kolla sj istället? :) Men problemet är att det skulle vara enkelt att fuska, men man skulle också då bryta mot reglerna tror jag. http://smileymonkey.com/s/321.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Tror jag med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Det borde stå efteråt vad det rätta svaret va när man svarade fel. Håller med, om man ändå bara kan göra den en gång så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Aa, att svaret står när man har svarat fel är ju en bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Hoppas admin eller nån annan från den högre makten ser detta snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.