murphmaster Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Hej, nu är det så att jag håller på att göra en film.... och jag vill gärna lägga till musik och klippa den lite?? kan ni skicka länk till något program jag kan fixa det i och göra en liten guide?? (säg inte windows movie maker för den funkar inte :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Finns ju mycket bättre, men enklaste hade ju varit Movie Maker. Varför funkar det inte? o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Titel ändrad... §1.25 Sony Vegas, Pinnacle, Adobe Premiere, Avid Xpress, Final Cut, Canopus Let's edit, Ulead Video Studio, Magix Movie Edit.... finns massor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 adobe premiere finns i pro och elements jag föredrar pro den är faktiskt ganska lätt och förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Nero är nog det enklaste av dem alla. Det följer med Nero start smart paketet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 jag skulle säga Adobe Premire Pro, fast som alla andra adobe program så kostar det en slant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.