nielszen Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Som frågan lyder, vad gör man med Super repel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 om det är crystal, så om man använder den så möter man inga pokemon på så många steg det står på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nielszen Skrivet 12 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 jag anväder just nu max repel i byggnaden som finns längst uppe i vänster på ön, Cinnabar Island. Följer den där guiden där det står att man ska leta nyckeln med repel. Men jag hittar inte nyckeln. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 repel funkar bara i gräs (tror jag). repel gör bara så att du inte möter vilda pkmn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Super repel är att du kan ta 250steg, utan att möta svaga pokemon, alltså du möter bara de mer starkare pokemon. Repels är bra om man ska fånga legendariska pokemon som springer runt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Super repel är att du kan ta 250steg, utan att möta svaga pokemon, alltså du möter bara de mer starkare pokemon. Repels är bra om man ska fånga legendariska pokemon som springer runt. eller man möter bara pkmn som är starkare än den man har först i sitt party. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Super repel är att du kan ta 250steg, utan att möta svaga pokemon, alltså du möter bara de mer starkare pokemon. Repels är bra om man ska fånga legendariska pokemon som springer runt. Mm, det var ju det jag menade ungefär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Som frågan lyder, vad gör man med Super repel? Om man tar Super repel så kan du inte möta wilda pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Som frågan lyder, vad gör man med Super repel? Jo, han möter vilda pokemon, men det är bara det att dom inte är på låg lvl utan på högre lvl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Super Repel: Super repel är ett medel du använder när du går omkring. Med super repel kan du ta 250 steg, utan att möta pokemon som är svagare än den man har först i sitt party. Detta fungerar bara på pokemon som finns gräs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Super Repel: Super repel är ett medel du använder när du går omkring. Med super repel kan du ta 250 steg, utan att möta pokemon som är svagare än den man har först i sitt party. Detta fungerar bara på pokemon som finns gräs. Hm, ja det är bra att du tar upp det igen, men räcker det inte med ett svar ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 (redigerat) jo. det var därför jag skrev det. alla har skrivit lite så jag sammanfattade det till ett ända inlägg. Redigerat 23 April 2007 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg