💬
Logga in
Fuska.se

Sjukaste Ni Har Gjort I Skolan

217 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hände en j*vla olycka för några dagar sen Vi var bakom fotbollsplanen, när vi hittade några plankor så vi tävlade om vem som kunde kasta upp dem högst, som otur så råkade 2 komma över ett staket och träffa en gammal tant som började blöda från näsan men vi sa förlåt så sen fick vi en bulle :D

Eh, en fet klapp på kinden skulle ni fått :P

Men alltså såg ni inte henne? Ni kunde ju ha dödat henne, en gammal tant som får en planka i skallen kan sluta illa.

Nej, det var inte farligt den träffade typ inte hon bara lite i sidan det kom bara pytte lite blod.

Men nästa gång vi hittar plankor så ska vi elda upp dme istället.

Ja, får ni nog inte bullar när någon kommer på er iaf.

Men det hände ingenting.

Kom nog inte ens nåt blod.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Hände en j*vla olycka för några dagar sen Vi var bakom fotbollsplanen, när vi hittade några plankor så vi tävlade om vem som kunde kasta upp dem högst, som otur så råkade 2 komma över ett staket och träffa en gammal tant som började blöda från näsan men vi sa förlåt så sen fick vi en bulle :D

Tack för tipset vet exakt vad jag ska göra om jag hittar en planka.

Börjar tänka på att bli snickare nu också.

16 Jun 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Men det hände ingenting.

Först blödde det, sen blödde det pyttelite, och nu blödde det inte alls? Jag vankar lögn.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Men det hände ingenting.

Först blödde det, sen blödde det pyttelite, och nu blödde det inte alls? Jag vankar lögn.

Precis vad jag tänkte :)

25 Jun 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Nej, det var inte farligt den träffade typ inte hon bara lite i sidan det kom bara pytte lite blod.

Men nästa gång vi hittar plankor så ska vi elda upp dem istället.

Ja, det verkar osm en bra lösning.
27 Jun 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Varför inte bara låta dom liga?

1 Jul 2008
Nivå 7 · Fuskare

vet väl inte

Nivå 7 · Fuskare

det sjukaste som jag och mina poalre har gjort var nog när vi har på inovatum och hade dataundervisning om nått så sen när vi fikc därifrån så gick vi fram till huvuddatorn (som visades på 3 projektorer bakom den) och gick in på gogle och sökte på bajs eller nåt och tog fram det som stor bild på alal projktorer och lät det stå kvar, undra vad nästa klass sa.

Nivå 3 · Lärling

Slänger upp minderåriga på skolans skåp regelbundet.

8 Jul 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ah, du är så häftig mannen!
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Du är så cool som gör så, jag beundrar dig.

10 Jul 2008
Nivå 7 · Fuskare

har ingen aning

11 Jul 2008
Nivå 4 · Lärling

hade rätt kul den dagen jag kom på att man kunde kolla hela skolans betyg på nätet, på högstadiet, men sen gjorde alla det och lärare fick reda på det, så de bytade system till nästa termin :(

12 Jul 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

hade rätt kul den dagen jag kom på att man kunde kolla hela skolans betyg på nätet, på högstadiet, men sen gjorde alla det och lärare fick reda på det, så de bytade system till nästa termin :(

Så var det i våran skola också när jag gick i högstadiet. Det var en som satte upp lappar på en adress till en typ betyg systemet eller nått sånt. Men en lärare såg ju det direkt så dom spärrade det eller nått sånt.
16 Jul 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ah, du är så häftig mannen!

f*n vad omogna ni är, denna tråden handlar om vad det sjukaste man gjort i skolan, han svarade bara på tråden, kan ni sluta göra narr av honom, fyfan.
26 Jul 2008
Nivå 7 · Fuskare

Vandaliserat 5 rutor.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag kastade en pall på bildläraren >.<

Nivå 1 · Novis

Hmm... kommer inte riktigt ihåg de sjukaste jag gjort men det är enhel del grejer, som typ i femman då jag kastade en hålslagare på en tjej i min klass bara för att hon tog min plats där vi hängde upp våra ytterkläder. :rolleyes:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vad är en hålslagare?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in