sobbo90 Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 jag har väll gjort massa men det värsta var väll när jag busringde 112! :P :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 hittade en väg att göra inbrott i skolan genom en lucka på vinden och därifrån en trapp ner till skolan, lärarna tänker inte på att man kan klättra i stuprännor. Men tänker inte göra inbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Var ju inget på min skola, men jag och några kompisar hade sjukt tråkigt, så vi gick ner till min syrras skola(ligger typ 100 meter från där jag bor). Till min stora förvåning gick fönstret in när jag lutade mig på det, så vi gick genast och hämtade ägg, kastade på tavlan hoppade in och ritade "intressanta saker" på tavlan. Lite kul när 8 åringar kom in där och undrar vad det e :P. Sen har dem nåt skyddsrum eller underjords kammare eller vettefan vad det e som går igenom hela skolan. Hoppade ner där och skulle gå till dem andra byggnaderna, men en kompis sa att det fanns råttor där så vi gick upp, dels för att jag inte vill ha en råtta på mig och dels för att man var tvungen att huka sig för att kunna gå där nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Måste ha varit när jag tog en nyckel till studie hallarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Busigaste jag gjort e la att jag drog av t-shirten o behån på skolans största och äckligaste fjortis Siri, inför typ halva skolan inklusive lärare..och dagligen fäller jag alla äckliga små sexor och jag har också tryckt in klassens "mobbare" i ett skåp och låst det..fällt lärare, tagit mig in hos skolvärdinnan, snott mössor,jackor och skor och slänt upp dem på tak och så har jag lagt massa salt och så i personers mjälk när dem bett mig hämta åt dem.. ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Lol, det busigaste du gjort, sen kommer du med 20 saker... btw, vilken skola går du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) Busigaste jag gjort e la att jag drog av t-shirten o behån på skolans största och äckligaste fjortis Siri, inför typ halva skolan inklusive lärare..och dagligen fäller jag alla äckliga små sexor och jag har också tryckt in klassens "mobbare" i ett skåp och låst det..fällt lärare, tagit mig in hos skolvärdinnan, snott mössor,jackor och skor och slänt upp dem på tak och så har jag lagt massa salt och så i personers mjälk när dem bett mig hämta åt dem.. ^Man börjar allvarligt överväga att det du säger är falskt när man läser det där. Har ni enorma skåp på er skola eller är klassens mobbare en dvärg på 1,10? Redigerat 26 Oktober 2008 av Gimcor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Jo, men man kommer ju in i skåpet, tvivlar dock på att han lyckades låsa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 En kille tog en tia av mig så jag döda han med en pistol...ha det så kul i rätten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Busigaste jag gjort e la att jag drog av t-shirten o behån på skolans största och äckligaste fjortis Siri, inför typ halva skolan inklusive lärare..och dagligen fäller jag alla äckliga små sexor och jag har också tryckt in klassens "mobbare" i ett skåp och låst det..fällt lärare, tagit mig in hos skolvärdinnan, snott mössor,jackor och skor och slänt upp dem på tak och så har jag lagt massa salt och så i personers mjälk när dem bett mig hämta åt dem.. ^Man börjar allvarligt överväga att det du säger är falskt när man läser det där. Har ni enorma skåp på er skola eller är klassens mobbare en dvärg på 1,10? Det kan ju vara så att dom var ganska små då han gjorde det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Jo, jag tror ju verkligen på att lågstadie elever har skåp. Antingen e skåpen 2 meter långa, eller så ljuger han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 jag fick mig in i våra små skåp när jag gick i sjuan(var 1.78 då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.