Mintplanta Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Jag skulle vilja göra en horde men jag vet inte vilken som e bäst och roligast. :( Skulle vilja veta vilken som e roligast och bäst i längden. Sen undrar jag har lång tid ungefär det tog för er att komma till lvl 20?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 vad är det för undead på din bild då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Tips: Spela inte horde, välj alliance. Är du nybörjade kan hunter vara ett bra altenativ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 12 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Eftersom att jag ska göra en horde tyckte jag att det passade. :D Nja, nybörjare e jag inte men inte så erfaren när det gäller horde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 ta troll/orc IMO, men alla har olika smak.. att bli lv 20 för mej tar väl 2 dagar om jag spelar mkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Beror på vilken klass man är tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Warrior:Orc/Tauren Hunter:Orc/Tauren Priest:Undead Warlock:Undead Mage:Undead Rogue:Undead/Orc Shaman:Orc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Du glömde trolls där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Jag gillar helt enkelt inte trolls så det där var mina förslag ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Jag tycker trolls passar på allt som undead var och hunter =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Jag skulle vilja göra en horde men jag vet inte vilken som e bäst och roligast. :( Skulle vilja veta vilken som e roligast och bäst i längden. Sen undrar jag har lång tid ungefär det tog för er att komma till lvl 20?? ja det ska väl gå på ett dygn om man är erfaren annars kanske 2-3 dagar om du inte e så erfaren försök bli: Dag ett: lvl 9-10 Dag två: lvl 15 Dag tre: lvl 20 och om du spelar på helg så kanske: Dag ett: lvl 10-13 Dag ett: lvl 20 aja annars tycker jag troll hunter e ganska coolt och bra fast blir lite tråkigt i början. troll mage är nog ännu bättre med deras racial abbillty och så är dom roliga i längden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 13 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Jag tycker mage verkar vara roligt efter vad ni har skrivit, men vet inte vilken mage som e bäst. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg