PussyCat Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 (redigerat) Fuska.se har blivit mycket segare än innan har jag märkt. Bland annat när man trycker vidare in på någonting annat t.ex från Allmänt till Spamforumet. Det tar mycket längre tid nu än vad det gjorde innan. Så jag tycker att man skulle ta bort onödiga reklam grejer, Google annoser m.m. Förut fanns de ju inte här och då gick det mycket snabbare. Någon som också har märkt det..?? Gick lite snabbare nu när jag raderade cookies. Drygt och radera cookies hela tiden... Nu gårre snabbt igen (= Redigerat 14 April 2007 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Nej, Jag har ej märkt det jag tycker det gått SNABBARE!!, Och google-annonserna stör mej inte. Men admin tjänar ju att ha dem uppe också tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Skumt, vad jag kan se så går allt fort. Det kan inte vara något fel på din dator? Spyware, virus? Eller kanske en router eller liknande som krånglar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 (redigerat) Jag har märkt att fuska går segare, det har jag faktiskt. :( Reklam tycker jag aldrig att man ska klaga på, reklam har man på sidan för att tjäna pengar och det måste man respektera tycker jag. *Host* Även om det är sk'tjobbigt med den där "Gratis chans att vinna en PS3" (som ljuger, jag har räknat ut att det kostar 120 kr/månaden att delta, så minsta kostnaden är alltså 120 kr för att delta i tävlingen) och den där jobbiga smileys reklamen. *Host* Redigerat 12 April 2007 av Mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Jag tyckte innan att fuska.se gick betydligt segt. Men nu tycker jag att den har blivit mycket snabbare eller är det jag som har vänjt mig :) Google annonserna är inte onödiga.. Det är bland annat det som gör fuska.se större, reklamerar vi för google så kan folk googla fram fuska.se :) Det låter väl bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Den där med smileyarna i vattnet som brukar vara där uppe segar ner datorn lite ibland men annars flyter det på bra. Inte för att klaga på reklamen då, den är väl bra, så länge admin tjänar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Det har börjat gå snabbar för mej iaf :) Förr var det mycket segare, iaf va ja tyckte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Jag tycker det funkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 (redigerat) Ja, den där "Free Smiles"-banern segar ner sidan rejält! Tur att man kan stänga den med X:et! Men det har visst kommit en annan "Free Smiles" nu (utan X), den segar inte ner sidan alls! Redigerat 13 April 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 (redigerat) Fuska.se är INTE segt... :) Försök att optimera din dator med lite bra program, det finns ett par i fuska-arkivet. Varför det inte är fuskas fel att det går segt? Jo... Mitt genomsnitt (hur snabbt en sida laddas) ligger på under 0.2 sekunder... Redigerat 14 April 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 (redigerat) Min ligger på runt 0.25... Är det den där klockan längst ner i högra hörnet..?? Med detta inlägg är jag Elite Fuskare (= Har märkt nu att sidan går snabbare om det är färre personer här :o Min sån där "siduppladdning" är 0.1 Redigerat 14 April 2007 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Märker ingen skillnad alls. Sanningen är att det här är den snabbaste sidan jag har besökt, går underbart snabbt. Eftersom ingen annan heller har problem, så måste felet ligga hos dig. Spyware, problem hos internetleverantören. 0.2055sec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.