ajar Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Jag tycker att det blivit mycket bättre, men det händer att det segar ibland. Då är det bara att uppdatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 (redigerat) För mig går det alldrig segt. Det här är en jättesnabb sida den enda som är nästan lika snabb som google, men startsidan på den e ju så liten och dom har arbetet lääänge med den. Reklamen: Jag gillar att admin har reklam så att han kan tjäna pengar på dom. Dom stör mig inte det minsta. Smily reklamen: Jag gillar Smilysar :D fast jag klickar alldrig på den för det kan va virus och grejor :P Redigerat 16 April 2007 av Kerby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Det går bra för mig :) men "free smileys" går mej på närverna precis som den där "Gratis playstaion 3" <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Sidan är aldrig seg för mig och har aldrig varit det heller, speciellt inte efter uppdateringen men kanske lite innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Den går bra för mej, det är bara ibland som det segar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.