Ninomi Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Jo, en i min klass hette såhär på msn en gång: I Need a girlfriend now. Okej...? Vadå behöver en tjej? Och en annan hette såhär: Jag är singel, är ni helt j*vla tröga eller?! Vadå, man kan väl leva utan en flick/pojkvän?? Komenera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 förmodligen nått spån, nån på min msn hette "jag är ful och singel, snälla nån tjej fråga chans på mig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 jo, man kan leva utan en flickvän, men det är mysigt att ha nån att krama :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Har haft liknande. En som var kär i mig hette typ när jag var ihop med en annan : Ingen kan få mig att må bättre, men det kan du . och sen ett hjärta. Man blev så j*vla trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Han kanske känner att han spelar för mycket dator och vill ha något annat trevligt att pyssla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 (redigerat) jo, man kan leva utan en flickvän, men det är mysigt att ha nån att krama :wub: Man kan kramas ändå. :) Redigerat 13 April 2007 av Szellerie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Jo men vem kramar du helst: Din flickvän eller din kompis??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Jo men vem kramar du helst: Din flickvän eller din kompis??? exakt, men det gär väl an om det är tjejkompisar (;Men det är mysigast med Flickvän... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Min flickväns kompis typ.. Försöker stöta på mig för att hon inte har kille :o Hennes killar dyker aldrig upp när dom ska träffas .. Hon har dragit med mig och min flickvän ett par gånger men nu har jag tröttnat :o En gång så mötte hon någon från internet när vi var med utan att veta det... Jag trodde att det var en i hennes ålder Men det var en person som var 22 :o Sen så ville hon inte vara med honom mer efter 2 min .. Hon visste inte åldern :S Och nu försöker hon förstöra för mig och min tjej värkar det som :( Desperados Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 14 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Klart att det är extra mysigt att ha en pojk/flickvän men man kan ju inte bara gå ut med att man behöver en flickvän. Det låter precis som om att man skulle kunna ta vem som helst. Det är ju inte riktigt rätt, man ska ju inte bli tillsammans med någon som man ej är kär i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Jo, en i min klass hette såhär på msn en gång: I Need a girlfriend now. Okej...? Vadå behöver en tjej? Och en annan hette såhär: Jag är singel, är ni helt j*vla tröga eller?! Vadå, man kan väl leva utan en flick/pojkvän?? Komenera. Det var en i min klass(Vi har märkt nu att hon e kär i mej. men mest efter detta)Hon skrev: jag är så ensam. sen skrev hon. I need a Boyfriend. Och hon har bara skrivit det till mej. eeh skit samma jag kommer bara göra så hon inte tycker om mej genom att svära sönder henne :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Klart att det är extra mysigt att ha en pojk/flickvän men man kan ju inte bara gå ut med att man behöver en flickvän. Det låter precis som om att man skulle kunna ta vem som helst. Det är ju inte riktigt rätt, man ska ju inte bli tillsammans med någon som man ej är kär i. Man måste inte nödvändigtvis vara kär i personen man blir ihop med, om man bara tycker om den så kan känslorna komma fram senare. Ungefär så är min situation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.