Inside Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Du har en poäng i det där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Jo, en i min klass hette såhär på msn en gång: I Need a girlfriend now. Okej...? Vadå behöver en tjej? Och en annan hette såhär: Jag är singel, är ni helt j*vla tröga eller?! Vadå, man kan väl leva utan en flick/pojkvän?? Komenera. men vad moget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 samma här en hete you ett hjärta me? fattade inget sen sa hennes kompisar fattar du inte. det va lite trögt kan dom inte bara säga till än?!? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Sånna som heter så på MSN, har fått uppfattningen att det är "coolt" att vara ihop med någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 17 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Klart att det är extra mysigt att ha en pojk/flickvän men man kan ju inte bara gå ut med att man behöver en flickvän. Det låter precis som om att man skulle kunna ta vem som helst. Det är ju inte riktigt rätt, man ska ju inte bli tillsammans med någon som man ej är kär i. Jaja, men känner du att du verkligen behöver ha en tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Folk som skriver så är oftast unga och förstår inte vad kärläk innebär, om man skriver så har man helt fått det om bakfoten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Helt rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Jo, en i min klass hette såhär på msn en gång: I Need a girlfriend now. Okej...? Vadå behöver en tjej? Och en annan hette såhär: Jag är singel, är ni helt j*vla tröga eller?! Vadå, man kan väl leva utan en flick/pojkvän?? Komenera. Är det så här du behandlar folk som tycker om dej..??Bara svära ner dem... Moget Det är väl inte nödvändigt att ha flickvän/pojkvän. Man kan väl leva endå =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 (redigerat) jo, man kan leva utan en flickvän, men det är mysigt att ha nån att krama :w igentligen tror jag 11 år det där andra rörde sig om veckor he eh Redigerat 29 Juli 2007 av Link95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 wow inte 4 år :o omg, du e ELVA herregud :P Jag har varit ihop med EN tjej.. i femman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 jag avr ihop med en ett halvår i femman... :/ ångrar det ^^ hon var helt cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Jo, en i min klass hette såhär på msn en gång: I Need a girlfriend now. Okej...? Vadå behöver en tjej? Och en annan hette såhär: Jag är singel, är ni helt j*vla tröga eller?! Vadå, man kan väl leva utan en flick/pojkvän?? Komenera. Så sa en i min klass till mej -.- Fast I need a boyfriend Så frågade jag vem hon ville ha. Då tryckte hon ner sin webbcamera och sa ää Jag skämtade bara Man kan leva utan det. jag har gjort det hela mitt liv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.