von kluth Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Haha, du såg hit :D Om du inte redan har det här spelet, köp det nu! Ni som är tilräckligt intelligenta så att ni har köpt detta spel, svar på denna topic. Jag vill bara se hur många som har spelet :) Skriv gärna hur hög GS ni har på detta spelet, vilka låtar ni gillar/inte gillar osv. osv. // Von Kluth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 jag har inte spelet men vet typ vad det går utt på men e det värkligen så ***** kul att försöka tryka på rätt knapp i tid till en låt :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Är det ute nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 16 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Är det ute nu? Sen ONsdagen för 1½ vecka sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Jag har inte det men har tänkt att köpa det. Skitroligt spel! (Testat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Vad är priset om man vill ha en extra gittar också?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 17 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Vad är priset om man vill ha en extra gittar också?? Kolla på RedOctane's hemsida...Lösa gitarrer släpps i slutet av denna månad i vanliga affärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 släpps 27 april och en lös gitarr kostar 499 kr på ebgames. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 lol fattar inte hur det kan va så populärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oscar93 Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Jag fick GH2 igår och har nästan klarat karriären på lättaste nivån :student: och alla tutorials :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Ska köpa det på onsdag, då jag får min lön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 22 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Jag fick GH2 igår och har nästan klarat karriären på lättaste nivån :student: och alla tutorials :gitarr: Men oj vad svårt ;) Jag har klarat alla utom en låt på Hard, aldrig spelat vare sig Easy eller Medium, och kan klara ca. 30% av alla låtar på Expert. Muhahahaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.