MursCruento Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 (redigerat) Jag har mittenbena, halvlångt, rakt, färgart vinrött hår, går ner under hakan (mitt har jag inte klippt på ungfär 1 år) Redigerat 25 November 2007 av MursCruento Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Ta en titt Snyggingen själv ju ^^ Det var ett tag sen... vi får ta över forumet igen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Har kort hår nu, lite längre där uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Snagg ftw! ser ut som den där killen ( :) ) fast med ungefär 4mm har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Ungefär så, fast lite spretigare: namnlös.bmp (Bild hittad på http://www.maplefantasia.com/gms-male-hairstyles/) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Hm, svart rufsigt, ligger över höger öga rätt så mkt, har även 2 blå extensions i luggen,,, va helt rödhårig innan, men för jobbigt med alla speciall schampo, o kallvatten o sånt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 kort hår brukar inte fixa till det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Blond, kort och lite rufsigt. En tjej i min klass tycker att jag ser ut som en blond Bill Kaulitz( Tokyo Hotel). Varför vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Kort och svart/brunt lite rufsigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Klippte mej idag, blev svartfärgat me 2 vinröda exensions ( dom syns typ inte) o det blev aldeles för kort *cry* svårt att få till ljuset men försökte via typ iaf XD http://i256.photobucket.com/albums/hh186/Agitoo/fuskapic.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 (redigerat) Ganska kort(för mig iallafall) brunt hår,lite rufsigt och spetsigt.. Redigerat 11 Januari 2008 av JETMonkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Har kort hår och det är orange- och brunfärgat. Brukar ha gele i ibland så att det står up men mer än så blir det inte. Nästan aldrig någon annan frisyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.