Soad_token Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Tja, nu är det så att jag har en kompis som vill kunna mixa lite låtar men vill inte ha nått seriöst program. Har någon förslag på ett lättanvändligt program för att mixa låtar? (typ samma svårighetsgrad som wmm) Tacksam för svar, Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Audacity. (OBS! kräver en fil som heter "lame_enc.dll" för att man ska kunna göra om låtarna/ljuden till mp3 (google is your friend)) Gå och kolla på snapfiles.com. Gratis och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Cool edit pro är bra. Det finns en gratis trial som heter Cool edit trial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Audacity. (OBS! kräver en fil som heter "lame_enc.dll" för att man ska kunna göra om låtarna/ljuden till mp3 (google is your friend)) Gå och kolla på snapfiles.com. Gratis och bra. Rekomenderar Audacity också :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Jag avvänder Nero 7 ganska lätt kan klistra och klippa in och hålla på som sagt: Nero 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Nero 7 kostar ju en hel del också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 skulle tro att magix lr ejay skulle kunna va användbart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Ja, ejay är ett bra program för att göra egen musik och mm :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 19 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 ok...tack allihopa :D Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trappa Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 fruityloops är också ganska bra tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 (redigerat) Hittade något som hette Wave Pad, funkar skapligt tycker jag. Finns iaf EQ till skillnad från ex. Audacity. Gratis naturligtvis. Redigerat 3 Maj 2007 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.