Gäst BurningHypno Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Hur gör man på sista uppdraget. Är helt hjärndöd om jag inte får veta :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Vad är det du inte förstår? Man ska rensa Big Smokes drog fabrik och jaga Tenpenny. Svårt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 man ska först ta en swat-panzar bil sedan åker man in i väggen i ett hus......sen ska gå upp röja alla våningar i huset. sedan ska du döda big smoke. när du dödat honom kommer du jaga Tenn Penny som åker i i en brandbil. du ska även rädda sweet, som hänger på brandbils stegen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Jag har hört att det är välldigt välldigt svårt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Jag har hört att det är välldigt välldigt svårt... :P Det svåra är att komma ut ur fabriken - den brinner. Vill man hinna ut snabbt använder man goggles och om man INTE vill dö struntar man i de och har vapnet/brandsläckaren redo :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NalleN_hej Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 det e skit enkelt me minigun:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Om man klarar av alla brandbils vigilante uppdragen så biter inte eld på en, då slipper man släcka elden... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Om man klarar av alla brandbils vigilante uppdragen så biter inte eld på en, då slipper man släcka elden... :) Jag spran igenom allt endå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Det viktigaste på det uppdraget är att bära skyddsväst, vapen och massor med ammunition. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg