Hoppa till innehåll

Bästa Spelminne?

ajar

Rekommendera inlägg

Vilket är ert bästa spelminne? Alltså en speciell händelse i ett spel som ni alltid kommer att minnas? Själv kommer jag ihåg när jag var åtta år och satt och spelade Super Mario World till SNES långt in på natten. Där fanns en bana som man kunde tjäna ganska mycket extraliv, jag spelade så länge att jag hade 99 extraliv! Synd bara att jag inte visste hur man sparade. ;)

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Super Mario Bros. 3 menar du? Det är till NES annars.

Bästa minnet var väl en vanlig dag då morsan kom hem från jobbet, och med sig hade hon ett Super Nintendo med 15 spel och väska med SMW-tema. Var 5 år då, eller var det 4? Äsch, Skitsamma, kul hade jag iaf :D

Redigerat av Szellerie
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har många många som jag saknar :( :(

Men ett till exempel... Var när jag hade ps1.. Och köpte något slags... Utlädnska spel för 100:- st.. Köpte många många flera gånger.. Tillslut hade jag en helväska fylld med skivor... Jag var mindre då och var inte så skjyst mot skivor :/

Men jag spelade mkt sådant... Sen så kom ps2 och jag spelade många många roliga spel... Sålde och köpte nya... Kommer ihåg så mkt

Men väskan blev stulen/Försvunnen... Men sedan fick jag reda på att min mamma sagt åt hon som bodde där jag spelade att ta väskan

Skulle vara så kul att återuppleva livet igen :) :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När man antingen gick upp kl 5 på morgonen för att lira 2 timmar CS innan skolan ^^ (kalla mig inte nörd tack, var ju bara 11 kanske) eller när man spelade någon av alla oförglömliga klassiker till SNES/N64.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...