Adam Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Quake 2 FTW!!! ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 1. Team fortress 2 - Kommer ut det här året. 2. Garrysmod 10/Counter-Strike Source 3. Counter-Strike 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Battlefield: 1942, såklart ! >=( Battlefield: 1942, såklart ! >=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Cs server för fuskaanvändare och en cs publik. Sen gärna samma sak med CS:S... En fusk-server? Är du dum i huvudet?Förlåt att jag låter hård.. men det där var idiotiskt. En vanlig CS i sånna fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 synd att man inte kunde rösta på WoW xD men jag kanske ska börja spela CS så jag röstade på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelforum Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 cstrike ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 (redigerat) Cs server för fuskaanvändare och en cs publik. Sen gärna samma sak med CS:S... Asså... 15 år och såndan dålig språkförståelse? För "Fuskaanvändare", och inte för "Fuskanvändare" Alltså en server som man skulle kunna joina med sitt användarnamn och pass... Eller något liknande. Redigerat 17 April 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Eftersom att jag är värsta CoD nörden, så röstade jag på Call Of Duty2. 1-CoD2. 2-Cs. 3-Doom3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Cs server för fuskaanvändare och en cs publik. Sen gärna samma sak med CS:S... Ändå en dum idé. Om CS-servern stod tom förut så lär det ju inte komma in fler folk om bara vi som är registerade kommer in.Dessutom kan jag tillägga att du inte heller har MVG. Asså... 15 år och såndan dålig språkförståelse? Finns stavningskontroll till firefox, testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 1. Cnc om det är Command & Conquer 2. Battlefield 2142 3. Vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Cs server för fuskaanvändare och en cs publik. Sen gärna samma sak med CS:S... Man behöver bara visa upp det lite mer som på till exempel:Spana in spelservrar tråden eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 1:CS source 2:battlefield 2142 3:battlefield 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.