maaakus Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Kan man inte få en liten mer klar bild när ni kommer lägga till Spelservrarna igen? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 jag skulle vilja se en server på jka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 (redigerat) Cs server för fuskaanvändare och en cs publik. Sen gärna samma sak med CS:S... Ok, för det första så vet jag att det stavas "sådan"... Jag skrev lite för snabbt.För det andra när det gäller trådens namn OBS "Vilken Spelserver Helst På Fuska?" Jag sade inte att jag vill ha dem, men HELST dem. För att jag skulle faktiskt ibland kika in där, inte ofta... Men det skulle hända. Redigerat 24 April 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Nu har jag köpt CS & skulle gärna vilja se några 1.6 servrar, dom andra spelen bryr jag mig inte om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 1. Jediknight 2 2. Cs 3. vet inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 röstade cs för det fanns inget annat bra alternativ.. MEN SNÄLLA GÖR EN BF2 SERVER DET ÄGER!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 QUAKE 3 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Kan man inte få veta när spelservrarna kommer upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.