JonteFire2 Skrivet 21 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 mm det är på engelska, vad trodde du? men gör ju uppdrag på dem spelen. hur ska man kunna förstår hur man ska göra då :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 kan du inte engelska? du förstår nog vad du ska göra för det mesta ändå. hur många spel finns på svenska egentligen? typ vissa 3+spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 22 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 men jag kan ju inte flytande Engelska :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MGR Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 när ja o min brorsa skulle köpa gta 3 för längesen så gick de inte dom sa att föräldrarna var tvungna att va me.sen kom min morsa o vi köpte de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 ni behöver inte svara mer på denna tråden... har redan köpt vice city på ebgames och dem brydda sig inte :) :) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Haha Jag skulle köpa Manhunt på EB games en gång :P Och min morsa var med... Jag sa till henne att vara på min sida... Och när vi frågade snubben på EB games om det (eftersom att vi inte hittade det) så sa han typ... Det är ett väldigt våldsamt spel... Man skär halsen av folk med glasskärvor och stryper dom med plastpåsar... Och då höll min morsa med honom när jag liksom redan hade sagt allt man kunde göra :S:S:S:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CounterStrike Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 (redigerat) det hänger nog inte på vilken affär det är, utan vilken slags säljare det är. vissa bryr sig inte, vissa tänker inte ens på det och vissa kanske är skithårda. sant! EDIT:Why VC och inte dom nyare...? :huh: Redigerat 13 Maj 2007 av GtaSanAndreasCJ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emir666 Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 HHAHAHAHAHAHAHH! HAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAH ohh AHHAHAHAHA fyf an HASHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhaha asg... shiit lol deam klart du kan ... det är ingen gräns det är att dom Rekomenderar att sånna som är över 18 endast bör spela det.. men det kryllar av 8 åringar som nöter på det.. hehe svaret är LOL JA FFS! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Ta med morsan lr farsan :;;: jag gör det :S jag kan inte koma till affären annars :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 jag skulle köpa det till ps2 (haft det till pc tidigare) då sa hon att jag va för ung -.- på siba. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabban133 Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 jag köpte gta vcs på game där va de e nkille oms inte sa et sk*t Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg