Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Vilket sätt är bäst att göra slut på? Jag hatar det klassiska:

-"Jag gör slut, men vi kan väl vara kompisar ändå?"

Visst, bra tanke men man tröttnar kanske...

Vad ska man göra? Ringa?

Skrivet (redigerat)

Ja, det ärligaste är nog att du berättar varför du gör slut, men sen så kan du ju fråga om ni kan vara kompisar ändå.

Men när du ska berätta så är det nog inte så smart att du säher " jo hej jo jag gör slut för att du är så ful, jag har träffat en snyggare" LoL.

Redigerat av Scorpions
Skrivet

Ja, det ärligaste är nog att du berättar varför du gör slut, men sen så kan du ju fråga om ni kan vara kompisar ändå.

Det var ju det man inte skulle göra.

Skrivet

Men alltså; är det en "riktig" relation så att säga så kan man ju prata om det. Är det mera en tonårsrelation som varar ett par månader sådär då är det väl bara att tacka och dra.

Indeed.

Skrivet

Jag vet inte om ni blir "arga" nu men jag tänker inte göra slutt med min pojkvän, jag vill mer ha förslag, för jag har faktiskt blivit dumpad och dumpat folk på det sättet. Men nån gång i framtiden kommer jag göra slut (kanske inte med han men...) och sen kanske det är fler som vill ha tips ;) Bli inte sura... :P

Skrivet

Face to face skulle i alla fall jag uppskatta att bli dumpad, ett sms eller Msn är väl inte så värst...

Undvik de klassiska replikerna bara.

Så man ska altså inte säga:

"Det är inte du, det är jag" =?

Skrivet

Hon är tjej själv....

Jag tror att man kan bli vänner igen efter ett tag då smärtan gått över om man säger så, men knappast direkt.

Jag menade i en killes situation.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...