Ninomi Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Vilket sätt är bäst att göra slut på? Jag hatar det klassiska: -"Jag gör slut, men vi kan väl vara kompisar ändå?" Visst, bra tanke men man tröttnar kanske... Vad ska man göra? Ringa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 (redigerat) Ja, det ärligaste är nog att du berättar varför du gör slut, men sen så kan du ju fråga om ni kan vara kompisar ändå. Men när du ska berätta så är det nog inte så smart att du säher " jo hej jo jag gör slut för att du är så ful, jag har träffat en snyggare" LoL. Redigerat 17 April 2007 av Scorpions Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Ja, det ärligaste är nog att du berättar varför du gör slut, men sen så kan du ju fråga om ni kan vara kompisar ändå. Det var ju det man inte skulle göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Det bästa är att säga det face to face, förklara riktigt för personen varför och sånt, tror det blir mindre smärtsamt för den du gör slut med då. Undvik de klassiska replikerna bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Efter riktig kärlek fungerar inte "vi kan vara vänner ändå".. till viss del, men annars för smärtsamt.. det blir för mkt igen å så e man tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Har du en bra grund till varför du gör slut har du inget att vara rädd för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Man är väl inte ovänner bara för man gjort slut..?? Men var rak som Zwailon sa säg inte t.ex "jag är ihop med en mycket snyggare tjej". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Hon är tjej själv.... Jag tror att man kan bli vänner igen efter ett tag då smärtan gått över om man säger så, men knappast direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Men alltså; är det en "riktig" relation så att säga så kan man ju prata om det. Är det mera en tonårsrelation som varar ett par månader sådär då är det väl bara att tacka och dra. Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 24 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Jag vet inte om ni blir "arga" nu men jag tänker inte göra slutt med min pojkvän, jag vill mer ha förslag, för jag har faktiskt blivit dumpad och dumpat folk på det sättet. Men nån gång i framtiden kommer jag göra slut (kanske inte med han men...) och sen kanske det är fler som vill ha tips ;) Bli inte sura... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Face to face skulle i alla fall jag uppskatta att bli dumpad, ett sms eller Msn är väl inte så värst... Undvik de klassiska replikerna bara. Så man ska altså inte säga: "Det är inte du, det är jag" =? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Hon är tjej själv.... Jag tror att man kan bli vänner igen efter ett tag då smärtan gått över om man säger så, men knappast direkt. Jag menade i en killes situation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.