philla kotte Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 tja för några dagar sen råkade min kusin radera mitt alt inte kul för att jag kämpat för att levla upp det tror ni en gm skulle kunna fixa tebaks den? fick veta igår att det kanske skulle gå av en kompis men vill fråga här först... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Jag känner en kille som fick sin dåvarande main raderad, han fick tillbaka den genom att kontakta gm. Pröva att kontakta gm! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 (redigerat) du kan med största sannolikhet få tillbaka den, men utan några föremål eller pengar :S Redigerat 18 April 2007 av BloodRogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 19 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Yes Fick tillbaka gubben med de 18 g och alla items :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 =O grattis :D det är ovanligt att man får tillbaka föremål och pengar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Bloodrogue, det är visst att det är vanligt. Men du hade tur, hade din kusin gjort en gubbe med samma namn som förra karaktären så hade du inte en chans och fixa tillbaks den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 19 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 tur då...jag e så glad :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Du får alltid med allt din char hade när den blev raderad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Jag har fått tillbaka min char av en GM ( Restorad ). Jag hade kvar all gear och pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Om man har ett problemfritt förflutet så går det, men om du blivit reportad för att ha använt glider t.ex. så är nog chansen mindre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Om man har blivit reportad för att använda t.ex Glider så har ditt acc blivit avstängt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Jo, men på rak arm kom jag inte på nåt bättre exempel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg