Gäst Bisuta Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Hej! Jag har ett Logitech® Premium Stereo Headset och jag har kopplat in det, hade det även ikopplat under installationen av Vista. Men Vista verkar inte upptäcka mitt headset, jag har en laptop och inget ljud kommer ur de vanliga högtalarna. Kan nån hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Vad har du för ljudkort? Och kan det möjligen vara så att du har ett rött streck över ljudsymbolen (som visar att du inte har något ljud?) När jag installerade vista fick jag lov att ladda hem drivrutiner för att få igång ljudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Förmodligen är det volymen till just headsetet men annars kan det ha blivit nåt skumt när du hade det i under installationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 (redigerat) Vad har du för ljudkort? Och kan det möjligen vara så att du har ett rött streck över ljudsymbolen (som visar att du inte har något ljud?) När jag installerade vista fick jag lov att ladda hem drivrutiner för att få igång ljudet. Redigerat 19 April 2007 av Bisuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Kollat Logitechs website? Har inget med ljudkortet att göra då headsetet är USB-anslutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Kollat Logitechs website? Har inget med ljudkortet att göra då headsetet är USB-anslutet. USB-anslutning? Då kan det ju vara att du får för lite ström till usb-uttaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Oj, sry såg just att det inte alls var USB-anslutet... Ljudkorts eller moderkortstillverkarens webbplats i så fall. För problemet är samma med andra hörlurar eller högtalare antar jag? Eller har du både externt ljudkort och på moderkortet? Kolla isf att de sitter i det externa ljudkortet och ingen annan stans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 har du kollat på ljud inställningarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Fick hjälp på www.alltomvista.se och dem länkade till drivrutinerna. Konstigt att det redan stog att jag hade dem ;S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.