Apparat1230 Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 (redigerat) Tja! Jag har varit på marknad och köpte en uråldrig mobiltelefon! Det finns ju olika mobilnät, eller hur? GSM Ganska gammalt används ännu av många 3G Är jättenytt NMT Väldigt, väldigt gammalt används inte alls finns knappt kvar! Den mobilen jag köpte ser ut som på bilden nedan: Den går på NMT. NMT sänds mellan 450-900 MHz. Farsan är inte riktigt säker på om det finns kvar (NMT). Men om det finns kvar så säg vart stationerna är. THX! Om du vet om det finns någon NMT station som fortfarande sänder ut signaler till NMT- mobiler så svara gärna!!! Jag skulle gärna vilja testa att ringa med mobilen! Tack! //Apparat1230 Redigerat 22 April 2007 av Apparat1230 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 fråga i nån mobil affär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 http://sv.wikipedia.org/wiki/NMT Det används fortfarande, men bara fram till årskiftet. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Oj, används det verkligen fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Snygg "mobil"telefon. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 haha sån har jag me någonstans här hemma :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 17! En sån telefon har jag med!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.