Rullis Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Brukar ni spela fotboll på rasterna? jag gör det ganksa ofta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 jag går på högstadiet så vi gör aldrig det. men när jag gick på mellanstadiet gjorde jag det varje rast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Samma här, jag går ock på högstadiet och spelar aldrig fotboll längre... Men man spelade alltid på mellanstadiet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 just nu e d snöbolls krig men jag spelar ibland när d e tort... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 jag brukar göra det men man blir j*****t blöt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Hos oss kan man inte det för det är busar som mosar isbollar direkt när man går utanför dörrn... Dom är typ 5-7 st så man har inte en chans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 jag brukar göra det men nu är det ju snö suå nu äe det snöbollskrig som vi kör.vi är sådär 5st som är inne i ett fort med 2 våningar i början är vi där uppe och sen går vi ner men vi är inne i fortet dom är kanske 3 gånger så många men dom vågar ej storma oss .det är bara vissa som vågar komma in och då får dom det ej kul men jag blir också mullad rätt ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Varje höst och vår har vi fotbolls cup för hela skolan 0-5 det är as kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 spelar forboll på långrasten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Brukar ni spela fotboll på rasterna? jag gör det ganksa ofta! Har ni ingen snö i så fall? :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Vi brukar bara delta i snöbolls krigen en stund när vi går till matsalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jag gör det.. Rätt kul faktiskt!! Men det roligaste är tacklingarna och låtsas-slagsmålen på fotbollsplanen. *Ruff mannen=katten* ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.