Heaz Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Ibland, på sommaren inte så mycket nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 ibland...inte så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Andreas spanar du in tjejer annars eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Samma som ni andra! Spelade fotboll i mellanstadiet men nu på högstadiet så har jag inte gjort så mycket! Ska kanske det i vår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Men jag går i mellanstadiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Men jag går i mellanstadiet Jag okså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Andreas spanar du in tjejer annars eller? ja de stämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 spelar inte längre går på högstadiet sitter mest vid ett bord och pratar med kompisar kollar på nån tjej ibland om hon ä snygg ananrs ä det ingen ideé :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Hej! På sommaren gör vi det men inte annans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 fast dem brukar alltid ta bollen från mig och jonas eller så kickar dom iväg oss fastän vi var först på plan, bara för att vi itte vill att dem ska va me! dem e alltid så jobbiga och vill alltid kö så tråkiga forbollslekar så därför vill vi itte att dem ska vara me men då tar dem bollen och skjuter iväg bollen nånannastans! skitungar... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 det e ganska kul ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 (RingWraith @ 07/03-2004 21:15:52) Andreas spanar du in tjejer annars eller? ja de stämmer! det vaer det jag trodde :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.