PH123 Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) jag har en tauren-druid och en undead-rouge. var kan man få tag på en hjälm och bättre vapen till rougen?? och hur gör man questen för att bli björn med druiden?? PS. hur skaffar man snabba S eller G i låg Lvl?? tacksam för svar :) MVH PH123 Redigerat 20 Februari 2009 av PH123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 jag har en tauren-druid och en undead-rouge. var kan man få tag på en hjälm och bättre vapen till rougen?? och hur gör man questen för att bli björn med druiden?? PS. hur skaffar man snabba S eller G i låg Lvl?? tacksam för svar :) MVH PH123 Questa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 jag har en tauren-druid och en undead-rouge. var kan man få tag på en hjälm och bättre vapen till rougen?? och hur gör man questen för att bli björn med druiden?? PS. hur skaffar man snabba S eller G i låg Lvl?? tacksam för svar :) MVH PH123 Questa? Mining och Skinning och plocka upp allt skräp, när bagen är full slänger du ut det som du vet säljer minst till vendor, t.ex. Mail > Cloth och Vit > Grå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Min main är warlock, och jag kan ju säga att blizzard suger röv. Klasserna är inte balanserade alls. Det enda jag har lätt att ta är andra warlock spelare. Nån idiot skrev häromdagen i bg "pls tell me what pala specc is op pls" han var helt seriös också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Min main är warlock, och jag kan ju säga att blizzard suger röv. Klasserna är inte balanserade alls. Det enda jag har lätt att ta är andra warlock spelare. Nån idiot skrev häromdagen i bg "pls tell me what pala specc is op pls" han var helt seriös också. Tror nog inte om han skrev pls tell me what pala specc is op pls att han var seriös. Var han ens en pala och inte nån som blev smekt av en pala och drog sarkasm på att paladins är overpowered? Och nej det är inte balanced. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Cry more, pvp har alltid varit obalanserat och så fort en klass blir buffad klagar alla andra klasser, acceptera eller kör PvE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Ok. Jo han var seriös han sa innan "pala aint op, but they are pretty strong". Och pvp'n var iaf mycket mer balanserad när lv cap var 70. Då hade man iaf en chans emot pala,droods,rogues :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Cry more, pvp har alltid varit obalanserat och så fort en klass blir buffad klagar alla andra klasser, acceptera eller kör PvEPrecis, nu är Holy Paladins så j*vla OP, minns i S3-S4 när dem sög hårt, och Resto druider var bäst. Som Hivee sa, det kommer ALLTID vara obalanserat, var klass har sin tur att vara OP. Förr var locks OP, nu är dem mindre bra, förr var retri palas skit kassa, nu är dem rätt imba. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Cry more, pvp har alltid varit obalanserat och så fort en klass blir buffad klagar alla andra klasser, acceptera eller kör PvEPrecis, nu är Holy Paladins så j*vla OP, minns i S3-S4 när dem sög hårt, och Resto druider var bäst. Som Hivee sa, det kommer ALLTID vara obalanserat, var klass har sin tur att vara OP. Förr var locks OP, nu är dem mindre bra, förr var retri palas skit kassa, nu är dem rätt imba. Destro blir tydligen rätt op nästa patch har jag hört. Och rogues kommer att ligga lågt ett tag ser det ut som, fast finns många skillade rogues med 2.6k i 3v3 och 5v5, dock inte så vanligt i 2v2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Cry more, pvp har alltid varit obalanserat och så fort en klass blir buffad klagar alla andra klasser, acceptera eller kör PvE Precis, nu är Holy Paladins så j*vla OP, minns i S3-S4 när dem sög hårt, och Resto druider var bäst. Som Hivee sa, det kommer ALLTID vara obalanserat, var klass har sin tur att vara OP. Förr var locks OP, nu är dem mindre bra, förr var retri palas skit kassa, nu är dem rätt imba. Destro blir tydligen rätt op nästa patch har jag hört. Och rogues kommer att ligga lågt ett tag ser det ut som, fast finns många skillade rogues med 2.6k i 3v3 och 5v5, dock inte så vanligt i 2v2. Jasså? Destro locks crittar så sjukt mkt, men har svårt att klara sig.. Men du kanske har rätt. Vore skönt som s*tan om dem nerfade rogues, dem är så äckliga att möta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Cry more, pvp har alltid varit obalanserat och så fort en klass blir buffad klagar alla andra klasser, acceptera eller kör PvE Precis, nu är Holy Paladins så j*vla OP, minns i S3-S4 när dem sög hårt, och Resto druider var bäst. Som Hivee sa, det kommer ALLTID vara obalanserat, var klass har sin tur att vara OP. Förr var locks OP, nu är dem mindre bra, förr var retri palas skit kassa, nu är dem rätt imba. Destro blir tydligen rätt op nästa patch har jag hört. Och rogues kommer att ligga lågt ett tag ser det ut som, fast finns många skillade rogues med 2.6k i 3v3 och 5v5, dock inte så vanligt i 2v2. Jasså? Destro locks crittar så sjukt mkt, men har svårt att klara sig.. Men du kanske har rätt. Vore skönt som s*tan om dem nerfade rogues, dem är så äckliga att möta.. Rogues är inte ens med på top 5 i PvP. Rogues lär snarare buffas. Rogues får alltid stryk. Nerfa Paladins och DK's istället, totalt owerpower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Cry more, pvp har alltid varit obalanserat och så fort en klass blir buffad klagar alla andra klasser, acceptera eller kör PvE Precis, nu är Holy Paladins så j*vla OP, minns i S3-S4 när dem sög hårt, och Resto druider var bäst. Som Hivee sa, det kommer ALLTID vara obalanserat, var klass har sin tur att vara OP. Förr var locks OP, nu är dem mindre bra, förr var retri palas skit kassa, nu är dem rätt imba. Destro blir tydligen rätt op nästa patch har jag hört. Och rogues kommer att ligga lågt ett tag ser det ut som, fast finns många skillade rogues med 2.6k i 3v3 och 5v5, dock inte så vanligt i 2v2. Jasså? Destro locks crittar så sjukt mkt, men har svårt att klara sig.. Men du kanske har rätt. Vore skönt som s*tan om dem nerfade rogues, dem är så äckliga att möta.. Rogues är inte ens med på top 5 i PvP. Rogues lär snarare buffas. Rogues får alltid stryk. Nerfa Paladins och DK's istället, totalt owerpower. DK's är knappast OP nu, fatta hur mycket vi blev nerfade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg