CHORDAZBA Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 någon som kan hjälpa mig att komma på ett bra namn till en undead mage? helt tomt <_<Wiimage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 någon som kan hjälpa mig att komma på ett bra namn till en undead mage? helt tomt <_<Wiimage bra förslag men nånting som inte innehåler ordet "mage" skulle vara bra :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 någon som kan hjälpa mig att komma på ett bra namn till en undead mage? helt tomt <_< Wiimage bra förslag men nånting som inte innehåler ordet "mage" skulle vara bra :( Wii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Eftersom the Forsaken är bara döda humans som brutit sig loss från the Scourge så går det bra med ett mänskligt namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Behöver ett umdead namn jag med, fast priest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 vad sägs om gunnar? eller gurka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Njaa;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roze Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Rogue är då den bästa tycker jag iaf :D Är själv en Gnome Rogue.. Speccar Sublety... 1.Stealth 2.Sap 3.Ambush 4.Kidney Shot 5.Shadow Dance 6.Ambush typ 3 gånger 7. DöD :P Jag gillar att reta upp folk med att gå bakom dom och sen använda sap. Så står dom still ett tag och så går jag och gör det igen :P Jag speccar. Sublety och Assassination :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamerFred Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Ja det beror ju på vad man vill rollspela som egentligen, personligen tycker jag om att rollspela taurens. Fredliga, spirituella men ändå stora brutes. Finns oändligt med kombinationer man kan ha. :D Går man på namn så ska man göra lite research i gamla indian-stammar, där hittar man mycket inspiration. Själv gick jag på namnet Thurgress. Va? Ni rollspelar inte? Oh, vad förvånad jag blev. Ett tips då är iaf att ta någon karaktär du trivs med, alltså inte bara en karaktär du väljer för att den är "bäst". :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 Ja det beror ju på vad man vill rollspela som egentligen, personligen tycker jag om att rollspela taurens. Fredliga, spirituella men ändå stora brutes. Finns oändligt med kombinationer man kan ha. :D Går man på namn så ska man göra lite research i gamla indian-stammar, där hittar man mycket inspiration.Själv gick jag på namnet Thurgress. Va? Ni rollspelar inte? Oh, vad förvånad jag blev.Ett tips då är iaf att ta någon karaktär du trivs med, alltså inte bara en karaktär du väljer för att den är "bäst". :rolleyes:RP'a är ju nästan det pwnigaste i hela WoW :D Jag kör som Human mage då det enligt mig passar mig bäst och jag tycker om Mages lorewise.Kör även en Dwarf Hunter för att RP'a med en skotsk brytning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Hjälp med blood elf female paladin namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 23 April 2011 Rapport Dela Skrivet 23 April 2011 Hjälp med human mage pvp namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg