Hoppa till innehåll

Grand Theft Auto Iv (new York)


Arices
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja GTA fans.... jag har nu sett trailern till nästa spel och 2 saker jag gillar med det.. Grafiken äger... och man är i New York.. en underbar stad :D

..Men vad vet ni eller tror ni om GTA IV...

Länk till triailern

 

http://www.rockstargames.com/IV/trailer_splash.html

Och en bild på han..(jag tror) man kommer vara

GTA_NY_IV_Carakter.bmp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

För att vara lite petig så är det inte New York utan Liberty City, en stad baserad på New York.

 

- Mycket högre AI.

- Man kommer kanske att kunna klättra-

- Folk är väldigt pratglada.

- Grafiken är bättre än I Trailern och är fortfarande under utveckling.

- Du kan bryta dig in I bilar genom att krossa rutor.

- Drawdistance är kraftigt uppdaterat. Då Reiner provspelade IV lade han märkte till att varken en människa, gatlykta byggnad eller bil ploppade upp framför honom.

- Flygplan kommer inte vara nödvändigt enligt Rockstar Games. De tycker att de inte passar sig, speciellt inte I en enda stad. Dock kommer det möjligtvis att finnas hellikoptrar, och kanske andra roliga saker..

 

Reiner frågade även om vi kommer att se tidigare karaktärer från andra spel I serien. Som svar fick han ett leénde av Dan, men han besvarade inte frågan..

 

Min tro är att vi kommer att få se dessa karaktärer. Jag tror starkt på att vi kommer att få återse Claude Speed eftersom han har sina rötter I Liberty City. Inte nog med att denne karaktär är en av de mest opresenterade karaktärern I hela serien. Vi får hoppas att han åtminstående pratar I GTA IV, om han finns med.

 

Sammanfattade svaren från frågorna. De finns här: http://www.gtanet.com/news/

 

Det är nu även så gott som bekräftat att det kommer finnas byggnader från verkligheten I staden. Liberty City kommer nu vara mer likt det riktiga New York, villket understryks av dessa fantastiska bilder.

 

Ser inte mer än fantastiskt ut.

http://files.gtanet.com/images/3258.jpg

http://files.gtanet.com/images/3259.jpg

 

Hoppas att vi snart får veta lite om storyn och se lite ingame klipp. Men det lär nog dröja ett tag.. Hoppas I allafall på en mognare story när man ser på San Andreas.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Libery City... ok :huh: Men A det är lik New York.... När jag såg trailern kände jag igen bygnaderna för jag har varit där...hopas det är mer likt NY än LC..

Bätre grafik... då måste jag nog skaffa bätre dator :P

Hoppas det kommer flygplan...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man är Niko Bellic (han på bilden), som har lurats till Liberty City av sin kusin Roman. Liberty City heter staden i spelet men kommer likna mkt New York, delar av New Yersey kommer också vara med (Alderney). Brooklyn, Bronx, Queens och Manhattan kommer finnas med i LC. Det kommer bara att finnas en stad, som kommer bli rejält stor. Det finns inga stora oppna ytor elr berg som i SA, utan alla ytor kommer att användas så mkt som möjligt. Sälva spelet kommer inte vara lika stort som SA. Det kommer finnas ett onlineläge. Det kommer inte finnas flygplan men andra saker som helikoptrar kommer kanske finnas. ai:n fysiken, hur spelkarktären rör sig i olika sorters terräng och specielt ljuseffekterna har förbättrats. Tack vare ljuset så kommer LC kännas som två helt olika städer på natten och på dagen. That's it :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det allra viktigaste är ju grafiken och spec ljuset. det är kul om det ser verklighetstroget ut ju.

 

Då kan Rockstar Games göra en exakt kopia från GTA3's Liberty City med toppengrafik och tråkiga möjligheter. Grafiken är inget att oroa sig för. Det kommer att vara bättre än I trailern. Förstår inte varför du tycker att grafiken är viktigast, det är ju de nya sättet att spela på och möjligheterna som är viktigt enligt min mening.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vaddå tycker inte du att det blir roligare om det är bra grafik eller? det bidrar ju till spelupplevelsen precis som allt annat. grafiken är en av dom enda saker jag tkr verkligen behöver bli bättre på gtaspelen även om såklart alla möjligheterna man kommer få i fyran är otrligt roliga och bidrar till hur realistiskt spelet är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...