oddy Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 När jag sitter vid en dator ihopkopplat i ett trådlöst nätverk hemma och vissa sidor som jag är innepå så bryter det och kopplar ifrån så jag måste typ ta ur och sätta i USB grejen vi har. OCh om jag ska ladda ner något (inte olaglig nedladdning) så går det att ladda ner ett visst tag och sen bryter det. Någon som har något svar på problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Det brukar oftast vara så med trådlös nätverk. De är o stabila och strular. Man ska helst föröka undvika trådlös. Men varför det händer så här med dig vet jag inte :( För trådlöst ska ju funka med att surfa på nätet och ladda ner ganska bra. Det är spel online som brukar vara strul med :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 27 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 lol. nästan tvärtom för mej brukar klara att köra online. (kör bara runescape då) men det är när jag laddar ner som det strular. Liksom lite lett om man måste ladda ner något program för att visa vissa sidor och grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 det kanske är något fel i usb grejsen du har (det borde vara så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Mm, USB-grunkor har jag haft lite problem med vad gäller nätverk. Men du kan ju prova kolla tillverkarens webbplats efter nya drivare. För övrigt så tycker jag personligen att min Wlan-pinne funkar betydligt bättre nu i Vista än i Xp, men det kan ju variera från olika modeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Är det längt avstånd mellan dartorn och routern? Kanske inte singnalerna går fram. Jag kör med d-link och det funkar både bra och dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 27 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Typ routern är i andra rummet som sitter jämt bredvid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Men du kan ju kolla hur bra mottagning du har om du går in i nätverks kopplingen...har du typ en stapel så får du rikta om antenn eller vrida USB sticka så att du får bättre mottagning(om inte väggen är för tjock eller nått). Det låter iaf som om du har dålig mottagning...har haft samma problem själv ibland men oftast hjälper det att rikta usb stickan åt ett annat håll :) Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 27 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Om det är signalstyrkan du menar så är den på top. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 (redigerat) ring din routers eller vad du nu använder kundsörvis jag fick min hjälpt där. Redigerat 28 April 2007 av nisen_cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 28 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Kommer du ihåg vad dom sa där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.