Hoppa till innehåll

Fjårtis


Gäst UAP

Rekommendera inlägg

Eru jag brukar faktiskt inte säga såhär fast du är inte särskilt smart va :D ?

Tolin skrev ju själv att han tyckte jag var fjortis/instängd för att fjortisar inte skrek saker efter mig / sa till mig att köpa en ny tröja, då antog jag att han fick det skriket efter sig. Det antagandet är väll inte särskilt konstigt elr? Eller föresten det skulle inte förvåna mig ifall du tyckte det :D .

 

 

Men du verkar ju vara jävligt dum själv.

Du verkar inte vara bra på att läsa av ironi iallafall.

 

Jag blir så jävla lack på kompletta puckon som sätter sig över yngre bara för de har 2-3 års mer livserfarenhet.

 

Jag känner att snart får jag nog en varning.

 

Snällt att du ger oss det ultimata beviset att hans första mening stämde iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 264
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Eru jag brukar faktiskt inte säga såhär fast du är inte särskilt smart va :D ?

Tolin skrev ju själv att han tyckte jag var fjortis/instängd för att fjortisar inte skrek saker efter mig / sa till mig att köpa en ny tröja, då antog jag att han fick det skriket efter sig. Det antagandet är väll inte särskilt konstigt elr? Eller föresten det skulle inte förvåna mig ifall du tyckte det :D .

 

 

 

Men du verkar ju vara jävligt dum själv.

Du verkar inte vara bra på att läsa av ironi iallafall.

 

Jag blir så jävla lack på kompletta puckon som sätter sig över yngre bara för de har 2-3 års mer livserfarenhet.

 

Jag känner att snart får jag nog en varning.

 

Snällt att du ger oss det ultimata beviset att hans första mening stämde iaf :)

 

 

Och vad har du fått luft ifrån? Har du planer på att bli en ny Björn Gustafsson eller?

 

Synd att du gick OffTopic som fan :') Men det är inte mitt problem eftersom du är grönvit.

 

Men vad kan man förvänta sig av Oztown-gänget egentligen? :P

 

(haha. Märkte att jag också gick offtopic, men vafan. w/e, måste ta mig tid att svara Dazen)

Redigerat av Eru
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill absolut inte ha någon catfight på nätet Eru. Men jag vill bara klargöra några saker jag gjorde ingen bedömning av Tolin utan tolkade ett av hans inlägg, han är säkert en jättetrevlig kille. Sen ang. att jag missade ditt ironin i mitt förra inlägg dels för att det inte var skrivit särskilts ironiskt och dels för att det är ganska svårt att uppfatta ironi i texter ibland.

 

Och ang. ironi du kanske ska ta och läsa om mitt senaste inlägg, kanske med en lite mer ironisk ton?

 

Och kan bara säga att det inte bara är s.k. "fjortis gäng" det är otrevligt att möta själv.

 

Ett litet sista tips också ta inte saker på internet så seriöst, du verkar blåsa upp ganska lätt.

Redigerat av TheUnnamed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill absolut inte ha någon catfight på nätet Eru. Men jag vill bara klargöra några saker jag gjorde ingen bedömning av Tolin utan tolkade ett av hans inlägg, han är säkert en jättetrevlig kille. Sen ang. att jag missade ditt ironin i mitt förra inlägg dels för att det inte var skrivit särskilts ironiskt och dels för att det är ganska svårt att uppfatta ironi i texter ibland.

 

Och ang. ironi du kanske ska ta och läsa om mitt senaste inlägg, kanske med en lite mer ironisk ton?

 

Och kan bra säga att det inte bara är s.k. "fjortis gäng" det är otrevligt att möta själv.

 

Ett litet sista tips också ta inte saker på internet så seriöst, du verkar blåsa upp ganska lätt.

 

+1.

Okej, det var inte bra skrivet.

 

Ja, men ogillar då folk kallar en korkad, speciellt när man inte är det.

 

 

Jag blir bara lätt irriterad på vissa saker och personer. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag stör mig mest på att flickor (oftast "fjortis-aktiga" flickor) är så (ursäkta ordvalet) dumma i huvudet !

T.ex. bara inom drygt 2 dagar har en tjej kompis fjortis förklarat sig själv, genom att inte veta att det finns fler planeter i rymden en mars, jorden och pluto.. Och visste inte vad stjärnorna i "himlen" var för något. Och att solen är egentligen en stjärna.

Sedan lite senare fråga jag simpel fråga som: Vart ligger Barcelona. Hon svara Spanien. Duktigt, sedan sa jag spontant att jag skulle vilja åka till Brasilien och då fick jag svaret: Men jag tror inte Brasilien ligger i Spanien.

facepalm

 

Och försök inte se film med dom heller för då kommer du få höra vid varje skämt " Jag fattar inte ".. Man undrar ju hur dom inte kan förstå ibland, hur lever man så liksom.

Istället för att läsa Illustrerad Vetenskap eller liknande, läser dom vadå? Frida respektive Julia !

Istället för att se på en dokumentär om jorden/djur/annat, ser dom istället på E respektive MTV.

Seriöst har ni någonsin bläddra igenom en Frida tidning står bara onödiga faktan (som säkert inte stämmer) om kändisar som Paris Hilton och saker som hur bra skulle du passa med Zac Efron eller liknande.

 

De använder inte sin fritid alls till att öka sin kunskapsnivå.

 

Och så undrar dom varför de blir kallade blonda eller dumma liksom :P <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är kul att du erkänner iaf men nästa gång ta 10 djupa andetag innan du skriver så kanske vi slipper "Jag blir så jävla lack på kompletta puckon som sätter sig över yngre bara för de har 2-3 års mer livserfarenhet. " påhopp utan anledning.

 

Aja nu tycker jag vi slutar gå offtopic och återgår till ämnet.

 

ontopic: En sak som känns ganska drygt är att många använder "fjortis" som ett samlingsnamn på personer som personen ifråga inte gillar och har något "fjortis" tecken t.ex. smink men i själva verket inte alls beter sig som en.

Redigerat av TheUnnamed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför inte vända på det och säga att ni två tycker att alla "normala?" individer säger att man blir fjortis pågrund av sminket. De kan man ju inte heller bara påstå right?

hehe

Du läste inte mitt inlägg va? Jag skrev t.ex. smink, btw kanske ska jobba lite på sättet du skriver.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför inte vända på det och säga att ni två tycker att alla "normala?" individer säger att man blir fjortis pågrund av sminket. De kan man ju inte heller bara påstå right?

hehe

Du läste inte mitt inlägg va? Jag skrev t.ex. smink, btw kanske ska jobba lite på sättet du skriver.

 

Du tycker att för många (normala individer) uttrycker sig med ordvalet fjortis för hastigt, och möjlitvis inte lär känna personen innan han/hon kallar personen fjortis på direkten. Eller hur?

Jag håller ju med dig om det. Men ändå kan man ju vända på det du försökte säga och säga att du tycker förhastigt att många kallar personer för fjortisar förhastigt. Över komplicerande påståender av mig jag vet. Trodde inte du skulle ta det så rejält som du gjorde, och sedan att spotta på min text är ju bara ett plus för din seger?

Du vet ju inget om mig, jag kanske har dyslexi, och försöker bara göra de bästa av vad jag kan. Tänk dig för nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför inte vända på det och säga att ni två tycker att alla "normala?" individer säger att man blir fjortis pågrund av sminket. De kan man ju inte heller bara påstå right?

hehe

 

Du läste inte mitt inlägg va? Jag skrev t.ex. smink, btw kanske ska jobba lite på sättet du skriver.

 

Du tycker att för många (normala individer) uttrycker sig med ordvalet fjortis för hastigt, och möjlitvis inte lär känna personen innan han/hon kallar personen fjortis på direkten. Eller hur?

Jag håller ju med dig om det. Men ändå kan man ju vända på det du försökte säga och säga att du tycker förhastigt att många kallar personer för fjortisar förhastigt. Över komplicerande påståender av mig jag vet. Trodde inte du skulle ta det så rejält som du gjorde, och sedan att spotta på min text är ju bara ett plus för din seger?

Du vet ju inget om mig, jag kanske har dyslexi, och försöker bara göra de bästa av vad jag kan. Tänk dig för nästa gång.

 

Eller så försöker du inte göra dig smartare än du är?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför inte vända på det och säga att ni två tycker att alla "normala?" individer säger att man blir fjortis pågrund av sminket. De kan man ju inte heller bara påstå right?

hehe

 

Du läste inte mitt inlägg va? Jag skrev t.ex. smink, btw kanske ska jobba lite på sättet du skriver.

 

Du tycker att för många (normala individer) uttrycker sig med ordvalet fjortis för hastigt, och möjlitvis inte lär känna personen innan han/hon kallar personen fjortis på direkten. Eller hur?

Jag håller ju med dig om det. Men ändå kan man ju vända på det du försökte säga och säga att du tycker förhastigt att många kallar personer för fjortisar förhastigt. Över komplicerande påståender av mig jag vet. Trodde inte du skulle ta det så rejält som du gjorde, och sedan att spotta på min text är ju bara ett plus för din seger?

Du vet ju inget om mig, jag kanske har dyslexi, och försöker bara göra de bästa av vad jag kan. Tänk dig för nästa gång.

 

Ang. ditt sätt att skriva så försökte jag ge lite konstruktiv kritik bara, om du har dyslexi vet du redan att du måste jobba på det alltså hjälpte det dig inte, fast jag tycker inte att det var ohövligt. Aja vi släpper det.

 

Jag försöker faktiskt förstå vad du menar man jag har lite problem med det, "säga och säga att du tycker förhastigt att många kallar personer för fjortisar förhastigt" det är ju nästan det jag menar så jag förstår inte riktigt vart du vill komma.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...