Hoppa till innehåll

Fjårtis


Gäst UAP
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 264
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

På min klass är 90% av tjejerna fjårtisar. Störande, verkligen.

 

90%?

 

I min klass är det fan 99,9% fjortisar.

 

Bara 2 st som inte är det...

 

Hatar fjortisar, kommer alltid att göra.

 

I snitt är det väl 50/50 killar/tjejer i klasserna, så ni är 4000 pers i eran klass?

 

Får alla hjälp och så, eller är det långa väntetider?

 

Shit, att ni inte fattar. många använder 99.9%

 

Det är många som våldtar folk, misshandlar folk, rånar folk också, men ger det dig rätt att också göra det? Bara för att "andra gör det"...

 

 

Oj, vilken logisk liknelse...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min bästa kompis är PJ, det kryllar av dom här nere. Men han är fortfarande jävligt rolig, precis samma person som i 6:an FÖRUTOM utseendet. Och hans nya kompisar.

Idd. Förövrigt så skiter jag i hur andra klär sig eller beter sig.

De väljer själva och det är ingen idé med att whina om det på internet. Det är bara fjantigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

HAha, var lite kul när jag började min nya klass för några månaders sedan, då var jag ensam kille med 18 girls i nån månad, och ALLA var fjortisar, helt iq befriade och kläde upp sig som fan.

 

och igår när en av mina polare hade fest så hade nån idiot skrikigt rätt i ut i matsalen att han skulle ha det, och då kom det minst 20 fjortisar vi aldrig sett förut (kanske inte låter mycket, men han har inte skit stort hus och det var ju fler personer)

och häflten av dem var snygga (så de var rätt nice att ta på dem när man slängde ut dem).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...