Trendywinds Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Är hon populär bland killarna? Isåfall, glöm henne, du har ingen chans. I annat fall, prata med henne, försök så gott du kan och se hur hon reagerar på ditt initiativ. Hur f*n kan du säga att han inte har någon chans på henne bara för att hon är populär bland killarna. Hon kanske gillar sånna killar som Mackan330. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Jag kan ju inte bara fråga henne :angry: jag måste ju veta om hon gillar mig först! jag håller med citrusfrukt, det finns bara ett sätt, fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Kom igen grabben fråga! Så gjorde jag iallafall :D Det funka.Sitt me henne som dom säger men säg inte nåt fel då blir det kaos *gulp*Har typ alla efter mig nu. :blink: ' Men e ihop me hon nu :P Testa själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Är hon populär bland killarna? Isåfall, glöm henne, du har ingen chans. I annat fall, prata med henne, försök så gott du kan och se hur hon reagerar på ditt initiativ. I den åldern ska det mycket till för att en kille som inte tar plats ska bli ihop med en populär tjej. Inte omöjligt, men knappast troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Daska * i ansiktet på henne och se vad hon gör ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Jag kan ju inte bara fråga henne :angry: jag måste ju veta om hon gillar mig först! Klart du kan? Hur i h*lvete skall du annars få reda på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Jag kan ju inte bara fråga henne :angry: jag måste ju veta om hon gillar mig först! Hahaha exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Hehe. Fråga på MSN eller sms! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 a du kan ju fråga henne på msn om hon gillar dig om hon inte gillar dig så what tha heck det kommer fler tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Men om man är kär så är man kär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 mm såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Jag såg på nån sida här på fuska att det va nån som skrev det här(sry om jag snor iden för vem det nu var):logga in på MSN om du har henne som kontakt.Sen skriver du en stund sen efter ett tag skriver du brb(be right back).Efter nån minut skriver du jag gillar dig om hon skriver nått positivt kan du frödjupa dig lite mer i konversationen om hon skriver nått negativt så väntar du en stund sen skriver du sry det va mitt störda syskon som ville leka cp/apa/dum i huvut. Lite fegt men endå.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.