Hoppa till innehåll

Hjälp! Är Hon Kär I Mig ?

Gäst Mackan330

Rekommendera inlägg

Är hon populär bland killarna? Isåfall, glöm henne, du har ingen chans. I annat fall, prata med henne, försök så gott du kan och se hur hon reagerar på ditt initiativ.

Hur f*n kan du säga att han inte har någon chans på henne bara för att hon är populär bland killarna.

Hon kanske gillar sånna killar som Mackan330.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst JohanFoppa

Jag kan ju inte bara fråga henne  :angry:  jag måste ju veta om hon gillar mig först!

jag håller med citrusfrukt, det finns bara ett sätt, fråga
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst HazMupp

Kom igen grabben fråga!

Så gjorde jag iallafall :D Det funka.Sitt me henne som dom säger men säg inte nåt fel då blir det kaos *gulp*Har typ alla efter mig nu. :blink: '

Men e ihop me hon nu :P Testa själv!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är hon populär bland killarna? Isåfall, glöm henne, du har ingen chans. I annat fall, prata med henne, försök så gott du kan och se hur hon reagerar på ditt initiativ.

I den åldern ska det mycket till för att en kille som inte tar plats ska bli ihop med en populär tjej. Inte omöjligt, men knappast troligt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag såg på nån sida här på fuska att det va nån som skrev det här(sry om jag snor iden för vem det nu var):logga in på MSN om du har henne som kontakt.Sen skriver du en stund sen efter ett tag skriver du brb(be right back).Efter nån minut skriver du jag gillar dig om hon skriver nått positivt kan du frödjupa dig lite mer i konversationen om hon skriver nått negativt så väntar du en stund sen skriver du sry det va mitt störda syskon som ville leka cp/apa/dum i huvut.

Lite fegt men endå.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...