Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Morran och han skelettet i Greveholm var man ju asrädd för :P Just det, typ greven... Han var ju skitläskig :okommer ihåg att jag hade dataspelet och när han kom fram så blundade jag xD Samma sak med tv-serien... Underbara tider :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Seriefigur vet jag inte om kan kalla det, men Kenny Starfighter tyckte jag var jävligt läskigt när jag var liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Var också alltid rädd för Morran i mumintrollen. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Haha, verkar som många tyckte stackars Morran var läskig xD Ganska förståeligt. Men jag vet inte vilken figur jag var rädd för ._.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldart Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Hurvas jag var rädd för askungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Kenny Starfighter och Murran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Jag var rädd för batman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 (redigerat) Mupparna skrämde mig också när jag var liten.... ett par håriga figurer som har de skummaste röster och ljud för sig EDIT: Skrotnisse var också läskigt... vissa av karaktärerna ger mig fortfarande rysningar...... Redigerat 29 April 2007 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Var också alltid rädd för Morran i mumintrollen. Jag var jävl*gt rädd för morra när jag liten..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Subzero Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 (redigerat) Jag var rädd för monstrerna i Scooby Doo. Palla j***a **g mumintroll, f** vad **y! Redigerat 2 Maj 2007 av admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 EDIT: Skrotnisse var också läskigt... vissa av karaktärerna ger mig fortfarande rysningar...... word Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 (redigerat) Jag var rädd för monstrerna i Scooby Doo. Palla j*vla bög mumintroll, f*n vad gay! Du behöver inte tracka ner på de som kände så bara för att du inte tyckte så. Ända jag kan komma på som jag var rädd för som liten var jägaren i Bambi men det är ju iof sig ingen tv-serie xD Redigerat 29 April 2007 av wildwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.