Hoppa till innehåll

Counter-strike:source


Zamok

Rekommendera inlägg

1.EE lover skicka snabblänken till verktyget..

2.Öppna steam/My games.Högerklicka på det spelet du valt att ha console till,och välj properties och sedan set launch options och skriv exakt

-console

OBS:Med bindestreck!

Och starta sedan css och där finns den!

Redigerat av Spelforum
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

HUR TAR MAN UPP CONSOLEN PÅ CSS JAG HAR PRÖVAT MEN DE GÅR INTE JAG HAR VALT SVENSKA SOM SPRÅK I STEAM SÅ JAG HITTAR INTE NAMNET PROPERTIES ELLER NÅT DET STÅR BARA : STARTA SPEL... :VISA UPPDATERADE NYHETER : LÄGG I MINA FAORITER : SKAPA GENVÄG PÅ SKRIVBORDET : SÄKERHETSKOPIERA SPELFILER... : TA BORT LOKALT INNEHÅLL OCH SÅ STÅR DET EGENSKAPER JAG HÖGERKLICKAR PÅ CSS SEN HITTAR JAG INTE PROPERTIES BEROR DE PÅ VILKET SPRÅK JAG HAR VALT MÅSTE MAN HA T.E.X ENGELSKA LR SNÄLLA HJÄLP MIG VAD SKA GÖRA!! :(

Redigerat av marwan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HUR TAR MAN UPP CONSOLEN PÅ CSS JAG HAR PRÖVAT MEN DE GÅR INTE JAG HAR                                          VALT SVENSKA SOM SPRÅK I STEAM SÅ JAG HITTAR INTE NAMNET PROPERTIES ELLER NÅT DET STÅR  BARA : STARTA SPEL... :VISA UPPDATERADE NYHETER : LÄGG I MINA FAORITER : SKAPA GENVÄG PÅ SKRIVBORDET : SÄKERHETSKOPIERA SPELFILER... : TA BORT LOKALT INNEHÅLL OCH SÅ STÅR DET EGENSKAPER          JAG HÖGERKLICKAR PÅ CSS SEN HITTAR JAG INTE PROPERTIES BEROR DE PÅ VILKET SPRÅK JAG HAR VALT MÅSTE MAN HA T.E.X ENGELSKA LR SNÄLLA HJÄLP MIG VAD SKA GÖRA!! :(

 

men om du har valt svenska så klickar du på egenskaper sen ange startalternativ

där skricer du

-console

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gillar du caps?

iaf, jag skulle rekommendera att du byter till engelska verisionen, lättare att få hjälp och så av andra.

och så blir det roligare att spela...

TÄNT VAR DET HÄR på svenska verisionen mot FIRE IN THE HOLE

lite roligare med fire in the hole imo

kanske lite of topic men det va ett tips iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...