Gäst Xarph Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 kan man köra ps2 online isåfall hur gör man och är det gratis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Nope du kan inte köra PS2 Online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 det går om man har en nätverkskabel. Så du måste ha en sådan innan. Ja det är gratis! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 tack men hur gör man? kopplar man bara en nätvärkskabel från ps2 till routern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 (redigerat) ... Redigerat 16 Augusti 2010 av Sandflygaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 tack men hur gör man? kopplar man bara en nätvärkskabel från ps2 till routern? om du har slim edtion så är det bara och koppla in tror jag annars måste du köpa en adapter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Om du har den gamla PS2 (den stora) så måste du köpa en adapter. När du köper adapterna får du med en kabel så du kan koppla in den till din router och en skiva så du kan registrera dig. Om du har den nya PS2 (den lilla) så måste du ha/köpa en sladd och beställa en gratisskiva från playstations hemsida (www.playstation.com). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 finns inte så jättemånga ps2-spel med onlineplay dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabban133 Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 jag förstår mig inte på det här jag brukar bara köra :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Om du har Ratcht and Clank 3 så borde du testa det. Riktigt kul online! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 fifa 07 e skoj oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg