Bellic Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Kan man få in virus i 360? Jag köpte Oblivion i somrasoch det funkade helt perfekt i början, menn sen efter ett tag när jg laddat ner lite patcher och så, så likspm försvann delöar av spelet! Lisom man kunde inte fast travella till dom flesta städerna och om man gick dit fanns det inget där, bara några träd som hängde i luften, elr så frös bilden! Jag tänkte att det kanske hade blivit ngt fel på spelet så jag köpte ett nytt men mindre än en v ecka senare hade jag samma problem igen! Jag vet att jag nite har stött till boxen ekr ngt spnt när jag haer spelat, och det ser inte ut på det sättet om man har gjort det heller för det kommer inte upp ngn ruta där det står unaviable to read the disc. Jag antar att det är fel på boxen, men vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Ring till Xbox kundsupport och fråga, eller så kan du kolla i xbox manualen om det står nått där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Ja, det beror iallafall inte på spelet. Jag har spelat Oblivion i många hundra timmar med alla moddar och patchar, och det har alltid funkat finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 oki tack för hjälpen gubbar :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Kan man få in virus i 360? Jag köpte Oblivion i somrasoch det funkade helt perfekt i början, menn sen efter ett tag när jg laddat ner lite patcher och så, så likspm försvann delöar av spelet! Lisom man kunde inte fast travella till dom flesta städerna och om man gick dit fanns det inget där, bara några träd som hängde i luften, elr så frös bilden! Jag tänkte att det kanske hade blivit ngt fel på spelet så jag köpte ett nytt men mindre än en v ecka senare hade jag samma problem igen! Jag vet att jag nite har stött till boxen ekr ngt spnt när jag haer spelat, och det ser inte ut på det sättet om man har gjort det heller för det kommer inte upp ngn ruta där det står unaviable to read the disc. Jag antar att det är fel på boxen, men vad? jag fick 2 (!) stycken Oblivion, men båda blev det "Unable To Read Disc". ( asså jag fick en men den funkade inte så jag fick en ny gratis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Kebab_Lord Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Om man har samlag med sin XBOX 360 löper du en risk att smitta den med HIV-virus. Därför undrar jag varför du gjorde det? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 10 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 (redigerat) Om man har samlag med sin XBOX 360 löper du en risk att smitta den med HIV-virus. Därför undrar jag varför du gjorde det? :o det var inget planerat. det bara blev så :unsure: ful ava Redigerat 10 Maj 2007 av Bellic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 LOL hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 LOL hahahaha spam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 LOL hahahaha Du med. Man kan inte få virus med på skivorna. Tillverkarna sitter självklart inte och lägger in virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Klart dem gör!!! Kan man ladda ner moddar till Oblivion till Xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 LOL!!!!!!!!! Det är som att Blizzard skulle lägga ut Trojan på skiverna.. Och Lotro hade Keylogger så de snor alla pengar på bankonton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.