Hoppa till innehåll

Virus?


Bellic
 Dela

Rekommendera inlägg

Kan man få in virus i 360? Jag köpte Oblivion i somrasoch det funkade helt perfekt i början, menn sen efter ett tag när jg laddat ner lite patcher och så, så likspm försvann delöar av spelet! Lisom man kunde inte fast travella till dom flesta städerna och om man gick dit fanns det inget där, bara några träd som hängde i luften, elr så frös bilden! Jag tänkte att det kanske hade blivit ngt fel på spelet så jag köpte ett nytt men mindre än en v ecka senare hade jag samma problem igen! Jag vet att jag nite har stött till boxen ekr ngt spnt när jag haer spelat, och det ser inte ut på det sättet om man har gjort det heller för det kommer inte upp ngn ruta där det står unaviable to read the disc. Jag antar att det är fel på boxen, men vad?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan man få in virus i 360? Jag köpte Oblivion i somrasoch det funkade helt perfekt i början, menn sen efter ett tag när jg laddat ner lite patcher och så, så likspm försvann delöar av spelet! Lisom man kunde inte fast travella till dom flesta städerna och om  man gick dit fanns det inget där, bara några träd som hängde i luften, elr så frös bilden! Jag tänkte att det kanske hade blivit ngt fel på spelet så jag köpte ett nytt men mindre än en v ecka senare hade jag samma problem igen! Jag vet att jag nite har stött till boxen ekr ngt spnt när jag haer spelat, och det ser inte ut på det sättet om man har gjort det heller för det kommer inte upp ngn ruta där det står unaviable to read the disc. Jag antar att det är fel på boxen, men vad?

 

 

 

jag fick 2 (!) stycken Oblivion, men båda blev det "Unable To Read Disc". ( asså jag fick en men den funkade inte så jag fick en ny gratis)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

Om man har samlag med sin XBOX 360 löper du en risk att smitta den med HIV-virus.

 

Därför undrar jag varför du gjorde det? :o

 

det var inget planerat. det bara blev så :unsure:

ful ava

Redigerat av Bellic
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Gripen

LOL!!!!!!!!!

Det är som att Blizzard skulle lägga ut Trojan på skiverna..

Och Lotro hade Keylogger så de snor alla pengar på bankonton?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...