Apoca Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 har varit på klassresa varje termin som jag upplevt, flera stycken vissa, förra var jag och 3 till (vet inte ifall det räknas som klassresa) nere till karlskrona på deras regmente i 1 vecka och lågo och sköt med lite vapen skit soft, fick bo bland dom vänpliktiga, sen nu senare i vår ska jag till polen med min klass, det ska bli skit roligt med min klass. och för alla som inte vet så är det olagligt att betala sin egna resa med sina egna pengar om man ska åka på klassresa, utbildingsresa lr liknade, efterosm våra förmyndare betalar skolskat, det är därför man inte får ta betalt för maten i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Nu ska vi viist åka till högbyn...I MORGON??!! Shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Vi hara vara åkt till Sandhamn (bor i Stockholm) :( Men dom förra 9:na på vår skola åkte till grekland :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Aldrig mer en sån resa. AJ, minst 30 blåmärken, en halvbruten tumme och har nästan fått Lunginflamation...igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 med min förra skola har bara varit i lerums vatten palats(bor igöteborg).......... men i sexan skulle vi ha åkt till danmark men alla i klassen var så stökiga så lärarna sa att vi inte skulle åka dit............. men nu när jag har byt skola och går i sjuan har vi inte åkt någonstans vi ska bara gå till universeum nästa torsdag! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag går i fyran och ska åka till romme i dalarna och åka skidor med klassen den 18 mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 vi fick just reda på att på onsdagar kanske vi kommer ha utflykter och så men inte varje onsdag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Förra året sov vi över på ett läger det var SUPER TRÅKIGT där :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 När jag gick i trean så var vi kolmården! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 vi har bara varit på Liseberg... e det en klassresa?? jaha du bor itte i gbg va? liseberg ligger 15-20 minuter ifrån mitt hus! lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Vi ska snart åka till Romme! Men jag ska inte följa med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.