Hoppa till innehåll

Call Of Duty 4


excitebike90
 Dela

Rekommendera inlägg

Som ni kanske har sett på fuska.se's nyheter så ska nästa CoD spel inte utspela sig under andra världskriget.

 

Vad tror ni om det här?

 

Själv är jag lite tveksam, fast det kanske kan bli skönt att lämna 40-talet och gå över till nåt nytt. Det börjar nästan kännas som om man har varit med om alla strider i andra världskriget så kanske tar de rätt initativ genom att ändra tid och miljö.

 

Trailer!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Gripen

men lol.. CoD 1 kom för länge sen..sen kom Cod 2..sen några veckor efter kommer Cod 3 och nu Cod 4..xD

trailern liknar ju inte Call Of Duty

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PoisoN

Rätt så gammal nyhet, men grafiken ser otrolig ut.

Skulle tro att flera personer måste uppgradera sin dator om de ska kunna köra 4:an på datorn.

Själv ska jag iallafall köpa det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måhända att WW2 känns uttjatat men COD har alltid varit förenligt med just andra världskriget. Och många PC ägare har känt sig svikna efter COD 2 då det inte kom fler till PC.

 

Av trailern att döma så ser 4an ut som vilket FPS som helst, kommer definitivt inte köpa det utan hoppas de tar sitt förnuft till fånga och återgår till andra världskriget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag såg på trailern och tyckte att det såg bra ut.

 

Däremot så är jag besviken på att CoD 4 inte är i andra världskriget. Det är ju det det handlar om, så känslan av att skjuta ner terrorister är nog inte lika spännande som att skjuta Nazister.

 

Men det blir nog bra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...