GangsterTwist Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 iskaffe ush ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Äre bara jag som inte äter fröökuust? senast var vel för 3månader sen o ja det var 2 makckor med smör på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Jag äter inte frukost. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Jag äter inte frukost. Frukost är en av de viktigaste måltiderna på dagen! Själv åt jag ett halvt äpple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 havregrynsgröt, yoghurt, knorr-vive & 1 grovt rågbröd. NYTTIG FTW! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Jag äter inte frukost. Frukost är en av de viktigaste måltiderna på dagen! Själv åt jag ett halvt äpple. Hehe. Håller faktiskt inte med om att det är så viktigt :P Men det är ju det har man ju hört i vänstra örat xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 (redigerat) för att få en stadig dag så är det bästa måltiden. Allvarligt... 2 mackor, ett glas juice (eller fler glas..). Det vanliga helt enkelt :) Redigerat 30 September 2009 av UOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 2 mackor med Godmorgon's färsk pressade juice, mmmmmmmmm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Cola och en kexchoklad på tåget till skolan^^. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Två mackor med rödbetssallad och en iskaffe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 En macka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Ja du.. Orientering med skolan idag så det blev typ 1 liten jävla Yalla youghurt och typ 3 mackor också såklart lite saft :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg