JackGBG Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Asså min kompis säger att man kan byta pokemon med en Game boy advance link kabel med dom gamla spelen tex silver och crystal kan man det?? Behöver ett svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Lol ja det går att byta med link kabeln. Jag och min kusin gjorde så när vi var typ 7 år gamla. Men iaf du ska till pokecentret och typ gå upp en trappa sen så snackar du med en av dom där fula tjejerna. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 1 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 men när jag ska göra det så går det inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 då pratar du med fel tjej när du är inne i pokemoncentert så går du upp för en trappa sen pratar du med tjejn längst till höger ifall du ska byta poekmon med nån och ni har en linkabel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 det går inte att byta mellan R/S och G/S/C Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 det finns tre olika rum där.I ett av dem kan man slåss mot varandra. :) :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 men lol vem vem vet inte det. Det e ingen nyhet för mig :bah: :bah: :bah: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg