Dalman Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Hejsan, hade tänkt mej att börja med en ny race och class. Och då hade jag bestämt mej för att skapa en rogue, och nu är frågan om jag skall skapa en Undead rogue eller Blood elf rogue, gillar båda raserna lika mycket.. Vilken ras är bäst på PvP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Skojar du eller? För både AB och WSG gör Undeads racials dom så överlägsna. Den bästa : Will of the Forsaken Ta den så försvinner fear, charm och sleep direkt och är borta ett par sekunder nr2 : Shadow Resistance 10 mer shadow resistance, inte så mycket men bra mot shadow priests. nr3 Cannibalize ät en död kropp och få 35% health tillbaks nr4 Underwater Breathing Håller andan 300% längre, bara bra när man dyker i arathi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Jag skulle hellre säga Blood Elf, du kan bränna mana från folk (dock en liten mängd), och så får du en Arcane Energy, när du har 3 av dessa så gör din AoE 2 sec silence(!) så att du får 30 energy. Och 5 till alla resists hjälper ju lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 undeads är bättre som att bara springa fram och döda allt du ser, deras racials är bra. blood elfs är lite fragilare men är mycket effektiva mot casters genom sin racial. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Jag skulle satsa på UD om du ksa pvpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Jag har en lvl 64 undead rogue ( alt character) och jag tycker det är grymt i PvP att ha både insignia of the Horde och will of forsaken. Och sen ser dem mkt coolare ut också^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 (redigerat) Undead, Will Of Forsaken Redigerat 3 Maj 2007 av Shadowcrafter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Lira inte Horde, det blir grymt tråkigt. Dwarf eller Gnome Rogue! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Det är Horde som är mycket roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 3 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 (redigerat) Okey, tack för infot, måste nog också kolla in-game vilket som passar bäst för min del. Skall också ta en närmare titt på Alliance sida, men riktar mot Blood elf eller Undead. Föresten vilken realm spelar du på Xade? undrar om du kan guida mej lite i Ally's värld, har endast varit Horde. Redigerat 3 Maj 2007 av Dalman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg